کد مطلب: 

11371

ارائه‎ی 28 سرویس جدید به مردم از طریق تلویزیون تعاملی

ارائه‎ی 28 سرویس جدید به مردم از طریق تلویزیون تعاملی

فاز اول گسترش رسانه تعاملی مهر (IP Media)، در همایشی با حضور مدیران شرکت مخابرات ایران، سازمان صداو سیما و شرکت توسعه سامانه بهنگام غدیر امروز 19 آذرماه افتتاح شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، این سامانه از بستر مخابراتی برای انتقال داده های تلویزیونی و نرم افزاری بهره می برد و تمام امکانات رسانه ای را یک جا در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

برگزار کننده این همایش، شرکت توسعه سامانه بهنگام غدیر است که به عنوان شرکت پیشگام ، در نیمه اول شهریور ماه سال جاری با انعقاد قراردادی با شرکت سروش رسانه متعهد شد تا طی 30 ماه، به سه میلیون استفاده کننده در سراسر کشور خدمات رسانه تعاملی مهر را عرضه کند.

 

در حال حاضر روی سرویس IP Media، تعداد 28 خدمت ایجاد شده که از طریق 1500 پورت در 6 استان اصفهان ، آذربایجان غربی ، قزوین ، خراسان رضوی ، فارس و یزد برای مردم قابل واگذاری می باشد.

 

بنابراین گزارش ، با شروع بهره برداری از این طرح ، در فاز اول بهره مندی قریب به 26 هزار خانواده ایرانی در 6 استان ، از قابلیت های گسترده این رسانه مبتنی بر وب ، در دستور کار قرار می گیرد.

 

از جمله مزایای به کارگیری این خدمت می توان به هزینه مناسب راه اندازی ، کاهش هزینه های راه بری مربوط به شبکه های بین مراکز مخابراتی ، کاربری آسان و سادگی تنظیمات ، دسترسی به تمامی برنامه های پخش شده از شبکه های صدا و سیما در هر زمان دلخواه ، امکان پوشش حداکثری کاربران با استفاده از بسترهای مخابراتی شرکت مخابرات ایران و سرعت و کیفیت بالای تصویر و صدای ارسالی اشاره کرد.

 

گفتنی است شرکت مخابرات ایران ، در این همایش آمادگی خود را برای فراهم کردن بستر مخابراتی مورد نیاز در تمامی نقاط کشور اعلام کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-10 11:47

افزودن دیدگاه جدید