کدخبر :1136 پرینت
13 دی 1390 - 19:53

رسیدگی به ثبت نرم‌افزارهای تلفن همراه در مرکز "توسعه‌ی IT و رسانه‌های دیجیتال"

متن خبر

نشست خبری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با حضور جمعی از خبرنگاران فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، در این نشست رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال پس از آشنایی با خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های آتی این مرکز پرداخت.

حسن علیزاده با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با سعی و تلاش هرچه بیش‌تر بهتر از گذشته در این حوزه فعالیت کنیم، اظهار کرد: از پنج سال گذشته تاکنون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به تولید محصولات مختلف پرداخته که طی این مدت شاهد خروجی مناسبی نیز در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به سیاست‌های گذشته این مرکز گفت: برنامه‌هایی که در دوره قبل تدوین شده فراموش نخواهد شد و با پتانسیل‌های موجود و هم‌چنین نیروی انسانی خوبی که در این مرکز وجود دارد، امیدواریم بتوانیم به اهداف والای این سازمان دست پیدا کنیم.

او خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات را دیده‌بانان این مرکز دانست و گفت: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با تعامل هرچه بیش‌تر با خبرنگاران قصد دارد با تاثیر بر افکار عمومی به اهداف و سیاست‌های مناسبی دست یابد.

علیزاده ویژگی‌های مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال را به دو بخش مجزای فرابخشی و میان بخشی تقسیم کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی این کار تعامل با تمامی حوزه‌های مرتبط با این حوزه دانست چراکه در صورتی که بتوانیم با تمامی وزارتخانه‌ها و نهادها در تعامل و همکاری باشیم، طبیعتاً به پتانسیل بالایی دست خواهیم یافت و این موضوع نیز با همکاری خبرنگاران تحقق بیش‌تری خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به تعداد برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال طی سال‌های گذشته تاکید کرد: از سال 87 تاکنون 24 نمایشگاه در استان‌های مختلف کشور برگزار شده است که درصددیم این تعداد نمایشگاه‌ها را تا پایان سال آینده به 50 نمایشگاه برسانیم.

او هم‌چنین یکی دیگر از اقدامات این مرکز را تسهیل فرایندهای بخش خصوصی دانست و گفت: این مرکز درصدد است با تمامی نیروی ممکن به بخش خصوصی کمک کند؛ هرچند که یکی از مشکلات مرکز برای انجام این امر، تعدد بالای مراجعه کنندگان به این مرکز است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم انجام شده در این مرکز، رسیدگی به ثبت نرم‌افزارهای تلفن همراه است چراکه این نرم‌افزارها به دلیل عمر کمی که دارند کاربرد خود را در زمان کوتاه از دست می‌دهند.

او در پایان از تمامی خبرنگاران فعال حوزه فناوری اطلاعات خواست تا پیشنهادات و نقطه‌نظرهایشان را درباره رشد و ارتقای کارایی این مرکز ارائه دهد.

در این نشست مهدی سالم به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال معرفی شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.