کد مطلب: 

1133

به ادعای سخنگوی نظام صنفی رایانه‌ای؛ به زودی ارتباطات اینترنتی ایران با اینترنت جهانی مسدود خواهد شد

به ادعای سخنگوی نظام صنفی رایانه‌ای؛ به زودی ارتباطات اینترنتی ایران با اینترنت جهانی مسدود خواهد شد

سخنگوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از افتتاح اینترنت ملی خبر داده و گفته است به زودی ارتباط ایران با اینترنت جهانی مسدود خواهد شد.

 

به گزارش سیتنا، "پیام کرباسی" در گفت‌وگو با روزنامه‌ی روزگار افزوده است: به‌زودی شبکه‌ی اینترنت ملی (اینترانت) در ایران راه‌اندازی می‌شود و با افتتاح اینترنت ملی، ارتباطات اینترنتی ایران با اینترنت جهانی قطع خواهد شد.

 

کرباسی گفته است که با راه‌اندازی اینترنت ملی، سرعت اینترنت کاربران تا دو مگابایت بر ثانیه افزایش خواهد یافت و تایید کرده است که دسترسی به برخی از وب‌سایت‌های جهانی مسدود خواهد شد.

 

یک عضو دیگر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که نامش فاش نشده است، در گفت‌وگو با همین روزنامه اعلام کرده که دلیل کندی و اخلال شبکه‌ی اینترنت در روزهای اخیر نیز تلاش‌ها و آزمایش‌ها برای راه‌اندازی اینترنت ملی است. این مقام  مدعی شده است که اینترنت ملی تا دوهفته‌ی دیگر در کشور به‌راه خواهد افتد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-03 18:55

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
torokhoda ye kar kinid kare man kheili lang mishe ye eterazi chizi chon man karam tamam ba birone keshvare aztarighe fb va yahoo inam ke hardosh alan mastote kheili az karam lange intori pish bere varshekast misham :'(
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید