کد مطلب: 

1122

پزشکیان: فعالیت سایت همسریابی دولت فرآیند ازدواج جوانان را تسریع می‌بخشد

پزشکیان: فعالیت سایت همسریابی دولت فرآیند ازدواج جوانان را تسریع می‌بخشد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بازگشایی سایت رسمی همسریابی از سوی وزارت ورزش و جوانان را مثبت خواند و گفت: فعالیت این سایت فرآیند انتخاب همسر و ازدواج را تسریع می‌بخشد.

 

به گزارش سیتنا، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به بازگشایی سایت رسمی همسریابی در کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان، افزود: این طرح در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار و مطلوب است.

 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که وزارت ورزش و جوانان باید برای اجرا و تداوم‌بخشی این طرح برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهد، گفت: اگر این طرح به‌صورت مناسب و کارشناسی اجرایی شود به‌طور حتم تأثیرات مطلوبی را بر جامعه می‌گذارد اما در صورت برنامه‌ریزی نکردن دولت برای این طرح، جوانان و افراد متقاضی ازدواج با مشکل‌های اجتماعی روبه‌رو می‌شوند.

 

وی با اعلام این که دولت باید به مشکل‌های اقتصادی جوانان هم توجه ویژه‌ای کند، افزود: حل مشکلات اقتصادی جوانان، موفقیت طرح سایت همسریابی را به‌دنبال دارد.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تأکید بر این که سایت رسمی همسریابی فرآیند انتخاب همسر و ازواج را تسریع می‌بخشد، یاد‌آور شد: این سایت می‌تواند به‌صورت آگاهانه زمینه ازدواج جوانان را فراهم می‌کند.

 

بر اساس آیین نامه‌ای که باید در دولت به تصویب برسد، داوطلبانی که در صدد ایجاد مراکز مشاوره و ازدواج هستند از سوی وزارت ورزش و جوانان احراز صلاحیت و تضمین‌ها و تعهدهایی از آن‌ها دریافت می‌شود، برخی از این مؤسسات کارشان حضوری و برخی غیرحضوری است.

 

افزون‌بر این موضوع جوانان در سن ازدواج به افرادی که به هر علتی همسرشان را از دست دادند نیز در سایت همسریابی خدمات همسرگزینی ارائه می‌شود، از این‌رو آقایان و خانم‌ها می‌توانند به‌وسیله سایت اطلاعات داوطلبان متقابل، همسر همتا و همطراز خود را جستجو و برای ازدواج اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-02 16:47

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
ظاهرا سایت در آدرس saj.ir در دسترس است.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید