کدخبر :1115 پرینت
12 دی 1390 - 06:56

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران: بازار قابل ملاحظه ای پیش روی اپراتور سوم خواهد بود

متن خبر

تاخیر در ورود اپراتور سوم تلفن همراه قابل پیش بینی بود چون ورود به فضای جدید موانعی نیز دارد و این در حالی است که فضای کسب و کار پیش روی این اپراتور به دلیل ارائه خدمات متفاوت و تنوع قابل تعریف سطح کاربری، بازار هدف مناسبی را نیز برای آن فراهم می سازد و این نکته ای است که به دلیل تنوع خدمات به طور کلی شامل اپراتورهای تلفن همراه می شود. 

 

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان - مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران - در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه افزود: تنوع و تفاوت های ارائه خدمات از سوی اپراتورهای تلفن همراه رقابت های سالم و خوبی را برای آن ها ایجاد کرده و با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور هر اپراتوری نیازی متفاوت از مشترکان خود را برآورده خواهد ساخت.

 

وی افزود : بنابراین با وجود تاخیر در ورود اپراتور سوم تلفن همراه اما بازار قابل ملاحظه ای در پیش روی این اپراتور خواهد بود البته که ورود به فضای جدید با موانعی همراه است که این اپراتور نیز از آن مستثنی نخواهد بود.

 

زارعیان گفت: روند افزایش ضریب نفوذ و رقابت اپراتورهای اول و دوم فضایی را به سرعت پشت سر گذاشت که فشار افکار عمومی و نیاز کاربران آن را همراهی کرد.

 

وی تصریح کرد : این شرایطی است که اکنون اپراتور سوم را با فضایی روبه رو ساخته که فشار افکار عمومی حاکم بر آن کمتر از قبل است اما بازار و جذب مخاطبان با این توصیف مشکل تر و بنابر این با وجود بستر مناسب فرهنگی و فناوری در حوزه تلفن همراه در کشور این اپراتور برای جذب بازار راه نسبتا دشواری در پیش دارد.

 

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با توجه به اینکه مخابرات ایران در نخستین دوره کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه در اسفند سال گذشته حضوری فعال داشت با اشاره به اینکه کار فرهنگی در حوزه تلفن همراه و کاربری های آن و معرفی کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه بیش از هر زمان دیگر ضروری است، گفت: اگر کنفرانس های مختلفی که در حوزه کاربردهای ارتباطات و تلفن همراه برگزار می شوند به خصوص دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه با برنامه ریزی مناسب همراه شده و ساختار کاملا علمی آن نیز رعایت شود از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

دکتر زارعیان گفت : باید کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات را در جامعه بیشتر و مناسب تر کنیم.

روابط عمومی همراه یکی از پرکاربردترین مقوله های موبایل ICT است که از جنبه علم روابط عمومی نیز در دنیای امروز با توجه به افزایش کاربری و ضریب نفوذ تلفن همراه جایگاه مهمی دارد.

 

استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال 90 گفت: در حال حاضر سرعت انتشار اطلاعات بسیار بالاست به گونه ای که مخاطبان روابط عمومی ها و شهروندان برای کسب اطلاعات، دیگر نمی توانند زمانی را مقابل تلویزیون یا برای یافتن اطلاعات از مجرای رسانه های دیداری و شنیداری یا به صورت های سنتی تر بگذرانند بلکه حتی در میان فناوری های موجود و ابزار روابط عمومی الکترونیک، ابزار همراه و تلفن همراه و بهره مندی از اطلاع رسانی تحت موبایل ICT و حرکت به سمت روابط عمومی همراه با توسعه همراه بوده و جای خود را بیش از گذشته در میان جامعه باز خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.