کدخبر :11148 پرینت
11 آذر 1392 - 18:42

مبین‌نت با دست پر در الکامپ نوزدهم

متن خبر

شرکت ارتباطات مبین‌نت امسال حضوری پرشور، متفاوت، گسترده و فعال در الکامپ خواهد داشت. به همین منظور در دو سالن 44 (خلیج فارس)، سالن 7 و هم‌چنین محوطه‌ی باز نمایشگاهی، طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ی خود را به کلیه‌ی علاقه‌مندانی که در زمان برگزاری الکامپ نوزدهم، از غرفه‌ی مبین‌نت بازدید کنند، ارایه می‌کند.

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، از مهم‌ترین برنامه‌های «نخستین و تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران»، اختصاص تا 30 گیگابایت حجم رایگان و اضافه به مشترکینی است که در طول روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ و از داخل غرفه‌‌ی مبین‌نت نسبت به ثبت‌نام و خرید مودم‌‌های رومیزی با طرح‌های ویژه‌ی وایمکس مبین‌نت اقدام کنند.
 
هم‌چنین مودم جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل که به عنوان جدیدترین محصول این شرکت برای اولین بار در نمایشگاه ایران تله‌کام 2013 از آن رونمایی شد، در این نمایشگاه نیز عرضه و در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

در کنار عرضه‌ی این محصول، جشنواره‌ی پاییزی با طرح تشویقی تا 30 گیگابایت حجم رایگان و اضافه، ویژه‌ی مودم‌های جیبی Wi-Fi و یا مودم‌های جیبی GPRS+Wi-Fi نیز در طول روزهای برگزاری نمایشگاه ادامه خواهد داشت و بازدیدکنندگان محترم می‌توانند با بازدید از غرفه‌ی مبین‌نت در جریان جزییات این طرح نیز قرار گیرند.

علاوه بر این‌ها شرکت ارتباطات مبین‌نت داخل غرفه‌ی خود در سالن 44 سه دوره‌ی آموزشی برگزار خواهد کرد. «ایجاد شبکه‌های یک‌پارچه و گسترده» و هم‌چنین «امنیت در شبکه‌ی ‌وایمکس» عناوین دوره‌های آموزشی اصلی است که در کنار دو دوره‌ی آموزشی کوتاه‌مدت مربوط به  «نرم‌افزار E-care، نسل جدید خدمات مشترکین وایمکس مبین‌نت» برگزار می‌شود و کلیه‌ی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌توانند در هر یک از این دوره‌ها حضور یابند.

این در حالی است که «برترین ارایه‌دهنده‌ی خدمات وایمکس در کشور» در اقدامی ابتکاری با اجرای طرح Road Show، ماکت مودم جیبی مبین‌نت را در کلیه‌ی سالن‌ها و فضای باز نمایشگاه به نمایش در آورده و در معرض دید عموم قرار خواهد داد. این ماکت مودم جیبی، امکان استفاده‌ی از اینترنت را برای کاربران پیرامون آن را نیز فراهم خواهد کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران الکامپ 2013، در آستانه‌ی بیست سالگی خود با شعار «زندگی هوشمند» از 14 تا 17 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان حامی طلایی این نمایشگاه، از ساعت 9 تا 16 در سالن‌های 44 و 7 منتظر دیدار شما علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.