کد مطلب: 

11138

"فیس بوک" در قانون جامع مطبوعات بررسی می‎شود

"فیس بوک" در قانون جامع مطبوعات بررسی می‎شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون جامع رسانه‎ها که بررسی آن در این کمیسیون آغاز شده، بحث قانونمندسازی فیس بوک مطرح است، گفت: موضوع فیس بوک جزء مواردی است که در قانون جامع مطبوعات مورد بررسی قرار می گیرد.

 

به گزارش سیتنا، «رمضان شجاعی کیاسری» عصر یکشنبه در گفت‎وگو با خبرنگار ایرنا درباره دستور جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: این کمیسیون صبح (یکشنبه) با تشکیل جلسه فوق العاده، رسیدگی به قانون جامع مطبوعات را با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد.

 

وی درباره برخی اظهارنظرها درباره آزادسازی فیس بوک توسط دولت گفت: موضوع فیس بوک یکی از مواردی است که در قانون جامع مطبوعات برای بررسی مطرح شده است که نمایندگان مجلس در زمان خود درباره این موضوع ، نظر خود را ارایه خواهند کرد.

 

وی اظهار داشت: فیس بوک باید قانون مصوب و مدونی داشته باشد، ولی پیشنهاد شده است که همزمان با بررسی قانون جامع رسانه ها این موضوع نیز مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طرح جامع اداره صداوسیما امروز (یکشنبه) در کمیته رسانه کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مراحل پایانی است، اظهار داشت: این طرح نیز به زودی و پس از پایان مراحل بررسی در کمیسیون فرهنگی برای تصویب نمایندگان به صحن علنی فرستاده می شود.

 

وی درباره برخی از جزییات این طرح نیز گفت: پیشنهاداتی درباره پیدا کردن راهکارهای قانونی برای راه اندازی شبکه های خصوصی مطرح شده است.

 

به گفته وی، طرح قانون افزایش جمعیت نیز در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارایه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-01 20:27

افزودن دیدگاه جدید