کد مطلب: 

11108

انتشار گسترده کلیپی برای صدمین روز دولت روحانی در اینترنت (فیلم)

انتشار گسترده کلیپی برای صدمین روز دولت روحانی در اینترنت (فیلم)

حسین دهباشی کارگردان فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، به مناسبت صدروزگی مراسم تحلیف رئیس جمهور، کلیپی جالب را تحت عنوان «نوسفر» با همکاری امیرحسین مدرس کار کرده که در نوع خود متفاوت است.

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا (CITNA.IR)، در این کلیپ که طی روزهای اخیر به صورت گسترده در شبکه‎های اجتماعی دست به دست شده است، قسمتی از سخنان روحانی، در مراسم تنفیذ با هم‌آوایی و تصویر بصورت نماهنگ درآمده است. بخش‌های انتخاب‌شده از سخنان روحانی، از سخنان وی در مراسم تنفیذ حکم منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حضور مقام معظم رهبری و دیگر مقامات عالیرتبه کشوری و لشگری نظام در حسینیه امام خمینی (ره) تهران انتخاب شده است.

 

همچنین قطعات صوتی استفاده شده در این کلیپ، بخش‌هایی از سخنان برخی از رجال و بزرگان تاریخ ایران معاصر نظیر امام خمینی (ره)، دکتر محمد مصدق، شهید آیت‌الله بهشتی و نیز برخی از اطلاعیه‌های تاریخی رادیو تهران مانند خبر پیروزی انقلاب و بازپس‌گیری شهر خرمشهر است.

 

بر اساس این گزارش، برای ادای احترام و بزرگداشت موقعیت محوری اقوام مختلف ایرانی، با اشاره به اینکه برای به کارگیری کلیه زبان‌ها و لهجه‌هایِ رایج در کشور کمتر امکانی وجود داشته، بخش‌هایی از کلیپ به بلوچی، کُردی، تُرکی و عربی تهیه شده است.

 

به گفته دهباشی، این کلیپ به شکلی کاملا خودجوش ساخته شده است.

 

برای مشاهده‎ی کلیپ "نوسفر" اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-30 17:33

افزودن دیدگاه جدید