کد مطلب: 

1110

رازگشایی از قطع پیامک‌های برنامه‌ی ۹۰

محمد آخوندی مدیر مسوول روزنامه وطن امروز پس از دو سال سکوت مقاله ای نوشت در انتقاد از عادل فردوسی پور که بهانه اش حرفهای پورمحمدی در برنامه پارک ملت بود. 

 

به گزارش سیتنا از خبرآنلاین، محمد آخوندی رئیس سابق روابط عمومی سازمان ورزش در دوره مدیریت علی آبادی به شبی اشاره کرده که روی آنتن زنده برنامه 90 با عادل فردوسی پور جر و بحث کرد ؛«برنامه 90 نوزدهم دی 1387 شاید از برنامه‌های جنجالی این برنامه حاشیه‌ساز ورزشی بود‌. 

 

در این برنامه بنده به عنوان عضو هیات‌مدیره باشگاه مردمی پیروزی با اصرار فردوسی‌پور، مجری 90‌، پشت خط تلفنی برنامه آمدم تا به سوالات وی پاسخ دهم‌. اما این برنامه به علت عدم انتقاد‌پذیری مجری (که خود از زمین و زمان انتقاد می‌کند‌) به موضع‌گیری وی در برابر انتقاد بنده از رویه برنامه 90 منجر شد و بحثی در گرفت که البته شاید آن شب بدون نتیجه پایان گرفت اما 2 نتیجه داشت: اول‌، آغاز جوسازی‌های مجری برنامه و باند رسانه‌ای وی در رسانه‌های ورزشی کشور با حمله به همه دستگاه ورزش و حتی دولت با انتشار دروغ‌های بزرگ‌. نتیجه این اقدام‌، سوءاستفاده ضد‌انقلاب از این جریان و ایجاد کمپین‌هایی در حمایت از فردوسی‌پور از سوی عوامل ضد‌انقلاب بود که البته با مدیریت خوب مسؤولان صدا و سیما متوقف شد...»

 

محمد آخوندی ، که یکی از کارکنان صدا و سیما بود در مرز 30 سالگی و با انتصاب علی آبادی به ریاست سازمان ورزش ، مسئول روابط عمومی سازمان ورزش شد و همزمان سمت های گوناگونی را در اختیار گرفت که یکی از عجیب ترین هایش حضور در هیات مدیره پرسپولیس ، قهرمان سال 86 کشور بود.

 

 تیمی که با آن هیات مدیره ، گرانقیمت ترین پرسپولیس تاریخ شد و در پایان فصل هم سیاه ترین نتایج ممکن را بدست آورد تا با فشار جمعیت ، هیات مدیره اش توسط رئیس جدید سازمان ورزش تغییر کنند. آخوندی در این یادداشت خود درباره شبی سخن گفته که در آنتن زنده به فردوسی پور گفت:« چه حقی داری که درباره مسئولان ورزشی کشور نظرسنجی بگذاری و نظر مردم را بپرسی.» فردای همان روز بود که پروژه تحریم 90 با مشارکت سازمان لیگ و فدراسیون ورزش در دستور کار قرار گرفت و حتی به دوربین 90 ، اجازه حضور در چند ورزشگاه داده نشد تا انتقاد شدید رسانه های ورزشی سبب عقب نشینی و شکست پروژه تحریم 90 شود.

 

نکته جالب تر این یادداشت ؛ اشاره ظریف آخوندی به ماجرای قطع پیامک های 90 است در برنامه هفته بعدش. نکته ای که مدیر مسوول وطن امروز درباره‌اش نوشته تدبیر و مدیریت خوب مدیران صدا و سیما . اگرچه تا قبل از این ، مشکلات مخابراتی به عنوان عامل رسمی اعلام شده از سوی مقامات بود، حالا  آخوندی از تدبیری هوشمندانه و مدیریتی خوب در جمع شدن کمپین پیامک برای 90 سخن می‌گوید که در شبکه‌های اجتماعی برایش تبلیغ شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-01 13:00

افزودن دیدگاه جدید