کدخبر :11053 پرینت
07 آذر 1392 - 21:39

راه‌اندازی خط مسافربری فرودگاه پیام مستلزم همکاری بخش خصوصی

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه اندازی خط مسافربری فرودگاه پیام به همکاری بخش خصوصی و سایر دستگاه‌های ذیربط نیازمند است.

 

به گزارش سیتنا، محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجویان ایران، اظهار کرد: فرودگاه بین‌المللی پیام دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای است که برای بهره‌برداری کامل از این امکانات باید طرح‌های کوتاه و بلند مدت بسیاری در این فرودگاه اجرا شود.

 

وی افزود: خوشبختانه تاکنون گام‌های بسیار خوبی برای بهره‌برداری کامل از فرودگاه پیام برداشته شده و اکنون فرصت مناسبی برای تحقق طرح‌های کلان این منطقه است.

 

او در ادامه به طرح احداث و بهره برداری از خطوط مسافربری این فرودگاه اشاره و ابراز کرد: وزارتخانه قصد راه اندازی هواپیمایی ندارد اما در صورت مراجعه بخش خصوصی، امکانات مجموعه پیام را برای راه اندازی خط مسافربری در اختیارش قرار می دهیم.

 

واعظی عملیاتی کردن این طرح را منوط به سرمایه گذاری هنگفت و صرف زمانی دراز دانست و گفت: با برنامه‌ریزی و همکاری بخش خصوصی امیدواریم این مجموعه هم در بخش مسافربری و باربری و هم در بحث منطقه ویژه توسعه پیدا کند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان تاکید کرد: فرودگاه پیام یکی از بزرگ ترین طرح‌های رفاهی استان البرز است لذا لازم است تمام دستگاه‌هایی که به هر عنوان با این فرودگاه مرتبط هستند، اولویت خود را به رفع موانع و فراهم کردن بستر مناسب برای بهره برداری هرچه بهتر از این فرودگاه اختصاص دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.