کد مطلب: 

11019

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنان در اختیار حامیان احمدی نژاد است

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنان در اختیار حامیان احمدی نژاد است

بسیاری از عناصر فعال در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد هم اینک در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کنند که تخصص خاصی در این رشته ندارند.

 

به گزارش سیتنا، جمهوری اسلامی نوشت: "مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از سال 1385 تاکنون مسئولیت این بنیاد را برعهده دارد، به همراه قائم مقام خود از فعالان ستاد انتخاباتی احمدی نژاد بود و در واقع این مسوولیت‌ها پاداش فعالیت آنها در این ستاد است.

متأسفانه در ساختمان 1400 متری این بنیاد واقع در میدان هفتم تیر بسیاری از عناصر فعال در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد فعالیت می‌کنند که تخصصی در این رشته ندارند. شاید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعی از وضعیت این بنیاد نداشته باشد، ولی به نظر می‌رسد بررسی این موضوع و سامان دادن به وضعیت این بنیاد که همواره به مثابه ستاد انتخاباتی عمل کرده و کار مفیدی انجام نمی‌دهد یک ضرورت است".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-27 05:34

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
این آقا از اولش هم با مردم بازی کرد. حالا هم طرفداراش تو بنیاد بازی های رایانه ای. نگران نباشین این ها تو بازی دادن مردم تخصص دارن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آقای وزیر ستاد کانونهای مساجد رو هم یه نگاه بندازید بد نیست من کاری به احمدی نژاد و روحانی ندارم اما بعذ از 7 هشت سال هرکی باشه باید عوض شه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید