کدخبر :11002 پرینت
05 آذر 1392 - 10:20

واعظی در جمع هیأت‎های رسیدگی به تخلفات اداری: باید با شفاف سازی مانع تضییع حقوق ملت شویم

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر این که عملکرد دستگاههای دولتی باید به گونه ای باشد که تفکر کار خلاف، از بین برود، گفت: نظارت دقیق و آگاهی از قوانین می تواند مانع از ضایع شدن حق بیت المال شود.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، دکتر "محمود واعظی" در مراسم معارفه و ادای سوگند اعضای هیأت های بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت و سازمان ها و شرکت های تابعه، گفت: عدم آگاهی به قوانین و مقررات و تخلفات در دستگاههای دولتی می تواند باعث فساد شود بنابراین باید در قدم اول با آگاه سازی و شفاف سازی ، مانع از ضایع شدن حقوق ملت شویم.

وی گفت: در صورتی که حساسیت ها نسبت به رعایت قوانین افزایش یابد، تخلفات نیز به تناسب و به شکل قابل لمسی کاهش می یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر این که مبارزه با فساد اداری یکی از اصلی ترین موازین جمهوری اسلامی است؛ خطاب به مدیران و معاونان مجموعه وزارت و شرکت های تابعه، گفت: اگر حساسیت های شما نسبت به اجرای قوانین بیشتر شود این مهم در میان بدنه های پایین تر هم اشاعه می یابد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم حفظ آبروی افراد، داشتن انصاف و عدالت در هنگامه صدور حکم، افزود: هدف، داشتن محیطی صمیمی و پاک در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که کارکنانی با وجدان های آگاه، روشنایی بخش این هدف هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.