کد مطلب: 

10979

راه‎اندازی سایت «سپاس مردم» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران

راه‎اندازی سایت «سپاس مردم» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران

به دنبال توافق ارزشمند «ژنو» و به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران از سوی قدرت‌های جهانی، گروه یاری طرح «سپاس مردم» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران را آغاز کرد.

 

به گزارش سیتنا، گروه یاری که از سال 87 از سوی عد‌ه‌ای از جوانان اصلاح‌طلب، حول محور و اندیشه سید محمد خاتمی شکل گرفته است در سایت خود به آدرس www.yaaari.com  با نوشتن متنی از مردم دعوت کرد تا پیام‌های تبریک و سپاس خود در این رابطه را ثبت و  حمایت خود را برای ادامه روند مذاکرات و توافقات هسته‌ای اعلام کنند.

این گروه در پیام خود نوشته است: 24 خرداد مردم بعد از هشت سال حاکمیت شتاب‌زدگی، سطحی نگری و رفتارهای پوپولیستی بر قوه مجریه، به عقلانیت و تدبیر رای دادند تا فردایی بهتر را تجربه کنند.امروز 3 آذر، دکتر محمدجواد ظریف، دکتر عباس عراقچی، دکتر مجید تخت روانچی و دیگر کارشناسان و اعضای تیم مذاکره کننده  هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که هم می‌توان صلح طلب بود و اعتماد دنیا را جلب کرد و هم عزت ایران و ایرانی حفظ شود و حق ایران به رسمیت شناخته شود.و اینجا ما و مردم ایران «سپاس» و «حمایت» خود را از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به دلیل توافق ارزشمند ژنو اعلام می‌کنیم، به امید فردایی بهتر و ایرانی آبادتر.

 

گفتنی است این گروه برنامه‌های دیگری برای قدردانی و تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در قالب طرح «سپاس مردم» از دستاوردهای ژنو دارد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-24 22:50

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
سپاس وتشکر از خالق یکتا سپاس وتشکر بی انتها از صاحب عصر وزمانمان حضرت حجت ابن الحسن مهدی موعود علیه السلام وبعد سپاس از خاتمی عزیز بواسطه درایت وسیاست مداری وسپاس از اقای روحانی وسپاس از دکتر ظریف وتیم همراهشان وسپاس از ملتی که در انتخابات ریاست جمهوری انتخابی درست داشتند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید