کد مطلب: 

10951

رئیس کمیته مخابرات مجلس، خبر داد: زیان ۴۰۰ میلیاردی پست تنها در سال گذشته

رئیس کمیته مخابرات مجلس، خبر داد: زیان ۴۰۰ میلیاردی پست تنها در سال گذشته

رئیس کمیته مخابرات مجلس گفت: پست زیان‌ده هست و سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد ضررده بوده و با توجه به این موضوع، فاصله زمانی را برای واگذاری آن در نظر خواهیم گرفت تا ساختار و بخش‌های درآمدی آن بازسازی شود.

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه برنامه اولویت‌دار کمیته ارتباطات مجلس، تصویب اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی در راستای واگذاری این شرکت است، اظهار کرد: لایحه اساسنامه پست باید تا سه ماه بعد از ماده واحده اردیبهشت‌ ماه 1390 مجلس، توسط دولت ارائه می‌شد که نتیجتا با تدخیر روبرو شد و اوایل امسال بود که دست ما رسید.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر این اساسنامه در دستور کار کمیته است و در هفته جاری نیز برای تصویب، در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

 

او درباره هدف از خصوصی‌سازی این شرکت گفت: براساس تجربه‌هایی که از خصوصی‌سازی مخابرات و برخی خدمات دهندگان این حوزه به دست آوردیم و همچنین با توجه به این که پست درآمدزایی مناسبی ندارد تصمیم به واگذاری آن کرده‌ایم تا از این وضعیت خارج شود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که طبق گفته‌های مدیر عامل جدید این شرکت، پست ورشکسته است و آیا می‌شود که شرکتی ورشکسته را واگذار کرد؟، نیز گفت: این شرکت زیان‌ده هست و سال گذشته حدود 400 میلیارد ضررده بوده و با توجه به این موضوع، فاصله زمانی را برای واگذاری آن در نظر خواهیم گرفت تا ساختار و بخش‌های درآمدی آن بازسازی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-24 07:24

افزودن دیدگاه جدید