کد مطلب: 

10927

در دیدار وزیر ارتباطات ایران و رئیس رگولاتوری تایلند تاکید شد: انتقال تجارب تایلند در زمینه‎ی نسل چهلرم موبایل به ایران

در دیدار وزیر ارتباطات ایران و رئیس رگولاتوری تایلند تاکید شد: انتقال تجارب تایلند در زمینه‎ی نسل چهلرم موبایل به ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، گفت: ما آمادگی داریم تجارب خود را در بخش رگولاتوری و یا دیگر زمینه ها مرتبط به کشور تایلند منتقل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، دکتر واعظی در حاشیه نمایشگاه تلکام 2013 در بانکوک با پونسری رئیس سازمان رگولاتوری کشور تایلند دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار دکتر واعظی ضمن اشاره به تجارب کشورمان در زمینه رگولاتوری اظهار داشت: با توجه به اقدامات خوب انجام شده دربخش رگولاتوری تایلند و روابط خوب دو کشور، رگولاتورهای جمهوری اسلامی ایران و تایلند می توانند همکاریهای خوبی با همدیگر داشته باشند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود: با توجه به تحقیقات و پژوهشهای کشور تایلند در زمینه نسل چهلرم موبایل امکان تبادل اطلاعات در این زمینه نیزوجود دارد.

 

در ادامه رئیس سازمان رگولاتوری کشور تایلند ضمن ارایه گزارشی از وضعیت رگولاتوری کشور تایلند اظهار داشت: در کشور ما نسل 3G موبایل راه اندازی و برنامه ریزی شده و سال آتی نیزنسل چهارم راه اندازی می شود.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تمرکز ما روی موضوع امنیت فضای مجازی در تلفن همراه است و آمادگی داریم در زمینه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران همکاری و به تبادل اطلاعات بپردازیم.

 

در پایان این دیدار نیز طرفین ضمن اظهار خرسندی از توسعه مناسبات فیمابین دو کشور، بر استمرار همکاری در زمینه های مختلف از جمله موضوعات مورد مشترک در زمینه فناوری اطلاعات ؛ ارتباطات و مخابرات تاکید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-23 12:07

افزودن دیدگاه جدید