معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، گفت: آنچه که توسعهی ارتباطات کشور را تضمین میکند سرمایهگذاری و برنامهریزی برای ارتقاء خدمات با کیفیت بالاتر و قیمتهای پائینتر در یک فضای کاملاً رقابتی است که این موضوع نه با سرپیچی از قانون و عدمپایبندی به تعهدات مالی، بلکه صرفاً با تفکری تخصصی، دوراندیشی لازم و سرمایهگذاری مناسب و برنامهریزی صحیح محقق میشود.
به گزارش پایگاه خبری سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات، حسن رضوانی درباره اعتراض شرکت مخابرات به نتایج ارزیابی اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت افزود: شاخصهای ارزیابی و رتبهبندی این اپراتورها پیش از این به صورت روشن و شفاف از سوی رگولاتوری اعلام شده است. ضمن آنکه عملکرد تمامی شرکتها از جمله شرکت مخابرات ایران در موارد مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و موارد مربوط به پائینبودن کیفیت پهنای باند، به اشتراکگذاری پهنای باند بیش از حد مجاز، شکایت کاربران، عدمپایبندی به قوانین و مقررات و عدمدسترسی کامل به سامانههای نظارتی این اپراتور و ... بیش از شروع فرایند ارزیابی به مدیران این شرکت اعلام شده است.
وی تصریح کرد: رگولاتوری نیز خواستار ارتقاء کیفیت خدمات شرکت مخابرات ایران است چرا که توسعهی زیرساختها و ارتقاء کیفیت خدمات این اپراتور که در حال حاضر مشترکان بسیاری را پوشش میدهد، رضایت درصد بیشتری از مردم را بعنوان یکی از مهمترین ذینفعان رگولاتوری به دنبال دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید