کدخبر :10864 پرینت
29 آبان 1392 - 12:02

مبین‌نت حامی استارت‌آپ ویکند تبریز

متن خبر

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی – تجربی است که در سراسر دنیا در سه روز متوالی آخر هفته برگزار می‌شود. در این رویداد برنامه‌نویسان، مدیران تجاری و کلیه‌ی علاقه‌مندان گرد هم می‌آیند و طی ۵۴ ساعت ایده‌های‌شان را در قالب گروه مطرح و اجرا می‌کنند.
 
به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، استارت‌آپ ویکند تبریز نیز هم‌زمان با ۲۰۰ شهر در دنیا و در هفته‌ی جهانی کارآفرینی از امروز ۲۹ آبان ماه با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان و جوانان صاحب ایده‌ی کشورمان در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات کار خود را آغاز کرده و به مدت سه روز تا یکم آذر ماه ادامه خواهد داشت.
 
بر همین اساس، شرکت ارتباطات مبین‌نت با همراهی همیشگی خود از ایده‌های نو و هم‌چنین کارآفرینان جوان، این‌بار نیز به عنوان حامی اصلی و طلایی این رویداد در کنار جوانان خوش‌فکر کشورمان در استارت‌آپ ویکند تبریز حضور دارد.
 
شرکت ارتباطات مبین‌نت، «نخستین و تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران»، همواره اهمیت بسیار زیادی برای جوانان، ایده‌پردازان، نخبگان و متخصصان به عنوان آینده‌سازان کشور قایل است. چراکه مبین‌نت اعتقاد دارد ایده‌های ناب و بکر این جوانان برای پیشرفت کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، از رویداد استارت‌آپ ویکند تبریز حمایت کرده است.

نکته‌ی مهم این‌جاست که علاقه‌مندان با حضور در این رویداد جواز حضور در رقابت جهانی استارت‌آپ‌ها را کسب می‌کنند و در صورت موفقیت در این رقابت از سرمایه‌گذاری غول‌های فناوری نظیر گوگل و آمازون بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.