کد مطلب: 

10850

فیسبوکی‎ها عربستان را متهم انفجار بیروت می‎دانند

فیسبوکی‎ها عربستان را متهم انفجار بیروت می‎دانند

کاربران فیسبوک با محکوم کردن حادثه انفجار تروریستی سه شنبه مقابل سفارت ایران در بیروت، انگشت اتهام را به سمت عربستان سعودی نشانه رفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا به نقل از شبکه العالم، تعداد قابل توجهی از فعالان پایگاه ارتباط اجتماعی فیسبوک با تغییر تصویر پروفایل خود، از تصویری کاریکاتوری از بندر بن سلطان، رییس سازمان اطلاعات عربستان استفاده کردند که روی آن علامت قرمز "ایست" قرار داده شده و عبارات مختلفی مانند: "بندر نماد جنایت" و "قاتل، جان سالم به در نخواهد برد" و "قاتل دیر یا زود مجازات خواهد شد"، روی آن نوشته شده است.

 

فعالان دنیای مجازی تصاویری از قربانیان جنایت اخیر را دست به دست کردند که بر آنها عباراتی همچون: "هیهات من الذله" و "انفجارهایتان ما را نمی ترساند" و "شهادت افتخار ماست" و "ما را بکشید ملت ما هوشیارتر می شوند" نوشته شده بود.

 

فاطمه محمود یکی از این فعالان که تصویر پروفایل خود را تغییر داده نوشت: می دانستیم که انفجار الرویس آخرین جنایت آنها نخواهد بود. می دانستیم که پیروزی های اسد و حزب الله در سوریه باعث اعمال تروریستی در کشور ما لبنان خواهد شد. تروریسمی که شکست خود را با کشتن بیگناهان جبران می کند. ای تروریست های ترسو شهادت موجب افتخار ماست.

 

ناصرالدین رئیفه نیز نوشت: بندر خون آشام! کی از ریختن خون سیر خواهی شد؟!

فاطمه حسن نصرالله نیز نوشت: ای خونخوارها! ای فرزندان هند و یزید! ریختن خون حسین (ع) بس نبود حالا عاشقانش را می کشید؟ لعنت بر خاندان سعود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-19 20:03

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
مرگ بر آل صعود سگ
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید