کدخبر :10827 پرینت
27 آبان 1392 - 21:25

عرضه نسخه بدون نیاز به جیلبریک سیبچه ،تنها بازارچه ایرانی اپلیکیشن های iOS

متن خبر

مدتی است که دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت، با سرعت بسیار  بالایی در حال درنوردیدن بازارهای ارتباطی دنیا هستند. از مطرح ترین این دستگاه ها، محصولات شرکت اپل هستند که بر اساس سیستم عامل iOS طراحی و ساخته می شوند. یکی از بازار های جانبی که حول دستگاه های هوشمند شکل گرفت و خود به بازاری عظیم تبدیل شد، بازار اپلیکیشن های برای این دستگاه هاست که دنیای جدیدی را هم برای کاربران و هم برای برنامه نویسان ایجاد کرد.

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، "اپل" از پیشروان این صنعت، اکوسیستم بسته ای برای محصولات، اپلیکیشن ها و کاربران خود ایجاد کرده است که محدودیت های زیادی برای توسعه دهندگان و کاربران برنامه ها ایجاد می کند.

 

شاید کمتر کسی به اندازه ایرانی ها از این محدودیت ها رنج برده باشد. بطور مثال، اپل به بهانه تحریم های بانکی، از ارائه موبایل بانک های ایرانی روی اپ استور جلوگیری می کند و کاربران زیادی از این امکان خوبی که بانکها فراهم می کنند محروم می مانند. راه دور زدن این محدودیت های جیلبریک کردن دستگاه است که تعداد زیادی از کاربران به دلایلی با آن موافق نیستند. تعدادی از دانش آموختگان مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شرکت داده پردازان همراه ایرانیان بازارچه ایرانی سیبچه را راه اندازی کرده بودند که برای نصب بر روی دستگاه های جیلبریک شده طراحی شده بود. این تیم فنی بعد از بررسی ها و تلاش فراوان، موفق به معرفی نسخه جدیدی از این بازارچه ایرانی شدند که دیگر نیازی به جیلبریک بودن دستگاه ندارد. از جمله سایر ویژگی های این نسخه، سازگاری کامل با iOS7 می باشد.

این خبر، یعنی دیگر هیچ اپلیکیشن خوب ایرانی بخاطر تحریم ها و محدودیت های بازارچه اپل بدون استفاده نخواهد ماند. بانک ها و سایر ادارات دولتی و همچنین سایر توسعه دهندگان ایرانی به راحتی می توانند برنامه های خود را برای عرضه به کاربران، در بازارچه سیبچه قرار دهند. از طرفی کاربران ایرانی، می توانند به راحتی برنامه های مورد نیاز خود را تهیه کنند، در سیبچه برنامه های غیر رایگان را می توانید از طریق کارت بانک های ایرانی و شبکه شتاب خریداری کنید.

کاربرانی که هر کدام از دستگاه های آیفون، آیپد و یا آیپاد اپل را دارند می توانند از طریق دستگاه خود، با مراجعه به سایت سیبچه به آدرس sibche.ir، نسخه جدید آن را دریافت کنند.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.