کدخبر :10823 پرینت
27 آبان 1392 - 20:08

واعظی در اجلاس تایلند اعلام کرد: برنامه‎ریزی ایران برای سرمایه‎گذاری در توسعه‎ی زیرساخت‎های ICT

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تلاش ایران برای ارتقاء به دسترسی گردش اطلاعات، برنامه‎ریزی برای سرمایه گذاری مناسب در توسعه‎ی زیرساخت‎های فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف خدمت رسانی بیشتر به مردم از برنامه‎های این وزارتخانه است.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، دکتر واعظی که در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه به تایلند سفر کرده است، اظهار داشت: از دیگر برنامه‎های وزارت ارتباطات تلاش برای ایجاد کریدور ارتباطی شبکه‎های شرق و غرب آسیا و شمال به جنوب برای ارتقاء ارتباطات در آسیا و گسترش آن با دیگر مناطق جهان است.

دکتر واعظی در ادامه ضمن تشریح آخرین دستاوردهای کشورمان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت جمهوری اسلامی ایران از مفاد اعلامیه و بیانیه نهایی اجلاس سران را اعلام و ابراز امیدواری کرد: کلیه کشورهای عضو در جهت اجرای آن که اثرات قابل توجهی را در زمینه های مختلف ارتباطات و اقتصاد خواهد داشت قدمهای موثری بردارند.

 

ShowImage.aspx__0.jpg

شایان ذکر اجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه با حضور سران برخی کشورهای منطقه و وزرای ارتباظات و فناوری اطلاعات کشورها از روز دوشنبه در کشور تایلند آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.