کدخبر :10800 پرینت
27 آبان 1392 - 12:03

شرکت زیرساخت دوازده میلیون دقیقه مکالمات حجاج ایرانی را برقرار کرد

متن خبر

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: این شرکت دوازده میلیون دقیقه مکالمات صادره و وارده حجاج ایرانی را برقرار کرد.

به گزارش سیتنا، مهندس محمود خسروی، افزود: از این میزان 11 میلیون دقیقه ارتباطات صادره به عربستان و یک میلیون دقیقه دیگر ارتباطات وارده از عربستان به ایران بوده است.

 

وی در ادامه توضیح داد: 59 درصد از ترافیک صادره به عربستان از مسیر شرکت ارتباطات سیار،25 درصد از مسیر شرکت های مخابرات استانی و15 درصد از مسیر شرکت ایرانسل برقرار شده است.

 

خسروی در ادامه توضیح داد: برای تامین ارتباطات حجاج ایرانی 27 لینک E1 مستقیم با کمپانی الجوال برای دریافت و ارسال ترافیک مورد بهره برداری قرار گرفت و قرارداد اجاره مدارات ماهواره ای نیز با آن ها برای مدت یک ماه تمدید شد تا پشتیبان مناسبی برای فیبر نوری باشد.

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: این شرکت به منظور روان سازی سرویس رومینگ ،علاوه بر امکانات سیگنالینگی کمپانی الجوال ،از امکانات سه ترانزیت کننده سیگنالینگی بزرگ شامل بلژیک، آلمان و امارات برای انتقال ترافیک رومینگ زائران ایرانی استفاده شد که در نتیجه ارسال و دریافت پیامک در ایام حج برای حجاج بدون مشکل انجام شد.

 

معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، تاکید کرد: کارشناسان این شرکت در ایام حج تمتع شاخص های کیفی و کمی ترافیک صادره و وارده با کشور عربستان را همواره تحت نظارت داشتند و تمامی تمهیدات لازم برای ارتقای این شاخص ها به کار می گرفتند. 
 انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.