کد مطلب: 

1076

مدیر شبکه‌ی 3: عادل فردوسی پور از نظر ما آدم سالمی است

پارس توریسم نوشت: برنامه پارک ملت در برنامه چهارشنبه شب خود شاهد حضور دو مدیر عالی رتبه تلویزیون بود که در بخش‌هایی از آن به شدت از عادل فردوسی پور حمایت کردند.

 

به گزارش سیتنا، علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه 3 در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان برنامه پارک ملت درباره برنامه نود گفت: برنامه نود هم طرفداران زیادی دارد و هم منتقدان خود را، البته طرفداران آن بسیار بیشتر است و تولید و پخش نود به نفع ورزش و فوتبال است.

 

پور محمدی در ادامه گفت: عادل فردوسی پور از نظر ما آدم سالمی است.

 

وی تاکید کرد : شاید در جاهایی تندروی‌ها و کوتاهی‌هایی صورت گرفته باشد. خود ما مثلا انتقادی که به برنامه نود داریم این است چرا به پیشرفت‌ها کمتر اشاره می‌شود؛ به خصوص اینکه ساخت‌وسازها که در ده سال اخیر بیشتر شده و مثلا فقط به این موضوع می‌پردازند که فلان دستشویی ایراد دارد...

 

پور محمدی در ادامه گفت : یا مدیری که همین امروز منصوب شده نظر سنجی می‌گذارند که خوب است یا بد؟ در حالی که باید بگذارند حداقل این مدیر دو ماه کار کند و بعد درباره او نظرسنجی بگذارند..

 

مدیر شبکه 3 در ادامه عنوان کرد: ما اگر نتوانیم در عرصه ورزش راحت انتقاد کنیم در کجا می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ ماباید در این عرصه‌ها تمرین دموکراسی داشته باشیم.

 

پور محمدی تاکید کرد :برنامه نود مورد حمایت رییس سازمان صداوسیما و معاونت ایشان و سایر آقایان است و در دو ماه اخیر هم بهتر شده و انتقادات از آن کمتر شده است.

 

فرجی مدیر شبکه یک نیز دراین برنامه با حمایت از برنامه نود به حجم بالای پیامک‌های ارسالی به این برنامه اشاره کرد و گفت: این حجم بالا نشان از مشارکت و حضور قابل توجه مردم در این برنامه است.

 

وی در ادامه گفت: برنامه نود خیلی مواقع به شفاف سازی و رشد فوتبال کمک کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-12-28 16:35

دیدگاه‌ها

تصویر احسان
واقعاکه خاکبرسرتمام گزارشگرهای ماایرانی هارابکنم اون فردوسی پورکه معلوم طرفدارپرسپولیس ورنال مادریدی واینم ازبازی امروزکه معلوم بود رنالی است
ارسال شده توسط احسان در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید