کد مطلب: 

10741

تلفن همراه جدیدترین رسوایی اخلاقی کارکنان کاخ سفید را افشا کرد!

تلفن همراه جدیدترین رسوایی اخلاقی کارکنان کاخ سفید را افشا کرد!

رسوایی جدید کارکنان کاخ سفید آمریکا باردیگر پایبندی اخلاقی کاخ سفید نشینان را نزد افکار عمومی آن کشور زیر سوال برد.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا (CITNA.IR) به نقل از شبکه العالم ، خبرها حاکی از آن است که تیم محافظان شخصی رئیس جمهوری آمریکا ، رسوایی های اخلاقی جدیدی را به بار آورده اند، و آنگونه که شبکه CNN  گزارش کرده است ، دو نفر ازاعضای تیم محافظان باراک اوباما در ارتباط با اتهامات مربوط به " بدرفتاری" برای بازجویی احضار شده اند.

 

به گفته مسئولان آمریکایی ، بازجویی ها درارتباط با اتفاقی است که دریکی ازهتل های نزدیک کاخ سفید درواشنگتن درماه می گذشته روی داد و درآن یکی از اعضای تیم محافظ باراک اوباما ، گلوله ای را در اتاق یکی از مهمانان هتل پس از دیدار با وی در بارهتل شلیک کرد.

 

به نوشته روزنامه " واشنگتن پست " که اولین منبع فاش کننده این خبر است، این محافظ درصدد بود بار دیگر وارد اتاق مهمان خانم شود؛ اما مسئولان هتل ، مساله را به کاخ سفید اطلاع دادند، به ویژه که محافظ اوباما به آن ها اعلام کرده بود که وی از ماموران امنیتی است و از آنان خواسته بود که اتاق را ترک کنند و وی را در داخل اتاق تنها بگذارند.

 

درجریان بازجویی از این فرد ، تلفن همراه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت و معلوم شد که یک فرد دیگر نیز در تیم محافظان شخصی اوباما ، نامه ها و پیام های غیراخلاقی را به ایمیل کارمند امنیتی فرستاده است.

 

واشنگتن پست نوشت این دو مزدور که CCN هویت آنان را فاش نکرده است ، علیرغم اینکه هویتشان در روزنامه واشنگتن پست فاش شده است ، مورد مجازات قرار گرفته اند ، به شکلی که فرد اول از پست خود اخراج شده و فرد دوم نیز مورد مجازات اداری قرار گرفته است.

 

این رسوایی ها ، یک سال پس از رسوایی اخلاقی دیگری صورت می گیرد که برخی از ماموران تیم امنیتی آمریکا در جریان تهیه مقدمات سفر باراک اوباما به گردشگاه " کارتاگنا " در کلمبیا در آوریل 2012 مرتکب شدند.

 

رسوایی بیل کلینتون رئیس جمهوری اسبق آمریکا و ارتباط نامشروع وی با مونیکا لوینسکی کار آموز کاخ سفید یکی از بزرگترین رسوایی های تاریخ آمریکاست که در سال 1996 موجب متزلزل شدن وضعیت کلینتون شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-15 10:49

افزودن دیدگاه جدید