کدخبر :1074 پرینت
07 دی 1390 - 15:57

وقتی یک نماینده‌ی مجلس از فیس‌بوک حمایت می‌کند!

متن خبر

نماینده‌ی مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذابیت فیس بوک برای جوانان گفت: فیس بوک برای جوانان یک جذابیت دارد و این طبیعت انسان است که بخواهد امکانات و تغییرات جدید را داشته باشد.

 

به گزارش سیتنا، مؤید حسینی صدر در گفت‌وگو با همراهان نیوز، افزود: در این زمان با توجه به تکنولوژی‌های مدرن از جمله فیس بوک مردم می‌توانند از امکانات فیس‌بوک لذت ببرند و این تکنولوژی یک ارتباط و امکانات جدیدی پیش روی مردم می‌گذارد.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه فیس بوک نوعی آزادی عمل برای جوانان محسوب می‌شود، گفت: شبکه‌ی اجتماعی مثل فیس بوک و نرم افزارهای دیگری که این قبیل کارها را انجام می‌دهند نوعی آزادی عمل جدید محسوب می‌شوند و تمام دنیا دارد از برنامه‌ها استفاده می‌کند.

 

وی در ادامه افزود: کشور ما باید به صورت گسترده‌ای مدیریت استفاده از این امکانات را آنالیز بکند و در مسیر سالم قرار دهد و اصلاحات لازم درباره آن را انجام دهد و به هرحال فیس بوک هم در نوع خودش کاربردهای سودمندی دارد.

 

این نماینده‌ی مجلس در پایان با اشاره به اختراع تلفن تصریح کرد: مردم ابتدا که تلفن اختراع شد از آن سوء استفاده می‌کردند و برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کردند و یا برای دوست یابی از آن استفاده می‌کردند. ما باید جامعه را آگاه کنیم؛ به علاوه خودمان کنترل کنیم و نگذاریم به مسیری خطا برود و من فکر می‌کنم در این زمینه مدیریت از مقابله کردن بهتر است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.