کد مطلب: 

10687

نخستین روستای انگلیس تا ماه آینده نسل چهارمی می‌شود

اپراتور نسل چهارم انگلستان (EE)، خدمات این نسل را به مناطق حاشیه‌ای این کشور بسط می‌دهد و در اولین گام، روستاهای کامبریا نسل چهارمی می‌شوند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، اپراتور نسل چهارم EE در بریتانیا، خدمات این نسل را برای کامبریا و مناطق حومه‌ای این کشور توسعه می‌دهد و بالغ بر 2 هزار مقیم این مناطق و کسب‌وکارهای فعال در این بخش را زیر چتر پوششی خود می‌آورد.

 

برخی روستاهای این منطقه براساس خدمات ارتباطی که پیش از این توسعه یافته بوده، به سرعت‌هایی نظیر 24 مگابیت بر ثانیه دسترسی داشتند اما با دستیابی آن‌ها به شبکه نسل چهارم، افزایشی بیش از سه برابر را تجربه خواهند کرد.

 

این سرویس تا ماه آینده به شکل موبایل و ثابت در این مناطق راه‌اندازی خواهد شد.

 

فعالان توسعه ارتباطی در این کشور معتقدند که هزینه این شبکه با توجه به پهنای باند بسیار بالایی که طلب می‌کند نزدیک به 10 میلیون یورو خواهد بود اما این اپراتور گفته که هزینه رساندن پهنای باند بی‌سیم نسل چهارم به این مناطق چیزی در حدود یک دهم هزینه تخمین زده شده توسط فعالان خواهند بود.

 

این شرکت در نظر دارد که این شبکه و خدماتش را تا فاصله 100 مایلی کامبریا نیز بسط دهد که به گفته مسئولان توسعه‌ای آن، تا ماه مارس 2014 زمان خواهد برد.

 

تابستان سال آینده نیز همین سرویس‌ها به مناطق جنوب غربی انگلستان خواهد رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-12 12:20

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
و ما همچنان در خم اولین کوچه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید