کد مطلب: 

10667

کنترل از راه دور سوسک با موبایل +عکس

کنترل از راه دور سوسک با موبایل +عکس

یک شرکت آمریکایی یک کوله‌پشتی سوسکی طراحی کرده که با استفاده از آن و اپلیکیشن موبایل می توان حرکات سوسک‌ها را از راه دور کنترل کرد.

 

به گزارش سیتنا، فعالان حقوق حیوانات این کار را بی رحمی نامیده‌اند اما سازندگان، هدف خود را علاقمند کردن کودکان به علم اعصاب عنوان کرده‌اند.

 

یکی از سخنگویان این شرکت که محصول خود را دیروز رسما به بازار عرضه کرد به بی‌بی‌سی گفت ساخت این وسیله‌ برای جلب توجه نبوده اما منتقدان کار این شرکت را "ریاکارانه" نامیده‌اند.

 

برای گذاشتن این کوله‌پشتی بر پشت سوسک، ابتدا باید سوسک را در آب یخ قرار داد. سوسک جانداری خونسرد است و افت شدید دمای محیط حشره را در حالتی نزدیک به بی‌حسی قرار می‌دهد. پس از آن با سنباده باید پوشش مومی که سینه سوسک را می پوشاند پاک کرد.

 

بعد رابط کوله‌پشتی با چسبی قوی به بدن سوسک چسبانده می‌شود و با سوزن سوراخی در سینه سوسک ایجاد می‌شود و از راه آن سیم نازکی در بدن سوسک نصب می‌شود.

 

سپس سر شاخک سوسک قطع می‌شود و الکترودهایی با چسب بجای آن چسبانده می‌شود. بعد کوله‌پشتی -که روبوروچ نام دارد- و در اصل یک مدار الکترونیکی است به پشت سوسک چسبانده می‌شود.

 

8765678.jpg

 

اپپلیکیشن موبایل علائم ارسالی از الکترودها را دریافت می‌کند و و کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن حرکت سوسک را به چپ و راست کلیک کنترل کند.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-11 20:50

افزودن دیدگاه جدید