کد مطلب: 

10645

بقایی خبر داد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی در شرکت مخابرات ایران

بقایی خبر داد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی در شرکت مخابرات ایران

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: اگر بخواهیم نظام حاکمیت شرکتی ساده و پویایی داشته باشیم، باید ساختار اداری شرکت را هم ساده تر کنیم، که این یکی از اصول اجرای برنامه تغییر و تحول در شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، دکتر بقایی، در نشست پروژه پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی، گفت: هر چقدر شرکت ها ، بزرگ تر و ساختار اداری پیچیده تری داشته باشند، به مراتب نظام حاکمیت شرکتی نیز در آنها پیچیده تر خواهد بود.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، افزود: امروزه برای پیاده سازی موفق‎ترِ حاکمیت شرکتی، ساختار سازمانی را فلت و برای تسریع در فرآیند انجام کارها آن را افقی طراحی می کنند.

دکتر بقایی با اشاره به اینکه نظام حاکمیت شرکتی تاریخچه بسیار طولانی دارد، افزود: با وجود منابع فراوان از لحاظ نظری و تئوری مشکلی نداریم ، مهم این است که بتوانیم مصادیق حاکمیت شرکتی را در شرکت مخابرات ایران بومی و پیاده سازی کنیم.

وی نظام حاکمیت شرکتی را ستون های شرکت مخابرات ایران دانست و گفت: حاکمیت شرکتی با ورود به ساختار تصمیم گیری ، روابط مدیران و اجزاء شرکت ، تمام ذینفعان بیرونی و داخلی شرکت را در برمی گیرد.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با اظهار خرسندی از اجرای نشست پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی خاطرنشان کرد : امیدواریم با حمایت تمامی مدیران و ذینفعان بتوانیم تمامی مصادیق حاکمیت شرکتی را در شرکت اجرا کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-10 19:55

افزودن دیدگاه جدید