کد مطلب: 

10574

گوشی موبایل، عاملین تجاوز جنسی وحشیانه در هالیوود را افشا کرد +عکس

باند نوجوان متشکل از 2 دختر و 3 پسر پس از ربودن دختر 16 ساله در هالیوود وی را مورد تعارض جنسی قرار داده و از لحظات سپری شدن این جنایت با گوشی تلفن همراه فیلم گرفتند.  

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، نوشت: جی وان ولف فورک 19ساله، لنل سیگلتن 18 ساله و سه متهم با زیر سن قانونی در رده سنی 17، 15، 14 ساله، دختری را تا سر حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ درحالی که توسط جی وان ولف فورک مورد تعارض جنسی قرارگرفت.

 

پلیس هالیوود بدن نیمه جان قربانی 16 ساله را در حالی که بینی وی شکسته، همچنین دوچشمش به دلیل اصابت ضربه مهلک بسته شده بود و شکستگی استخوان‌های اطراف چشم و یکی از گوش‌های خونریزی داشت، پیدا کردند.
 

1715726_973.jpg

دو متهم متجاوز دستگیر شده اند و سه متهم دیگر نیز در تعقیب پلیس دستگیر شدند و در دادگاه بزرگسالان به جرم آدم ربایی ضرب و شتم و تجاوز جنسی و سوء استفاده اخلاقی محاکمه خواهند شد.
 
بنا بر اعتراف یکی از متهمین این پرونده که دختر 14 ساله است آنان دانش آموز 16 ساله را به منزل خود در هالیوود برای دیدن فیلم دعوت کردند و پس از آن 2 متهم  وال ولف فورک 19 و سینگلتن 18 ساله به جمع آنان پیوستند.
 
درگیری آنان زمانی شروع شد که قربانی این جنایت با بر قراری رابطه جنسی با دو متهم مخالفت کرد و به قصد فرار کردن از منزل آنان توسط سه تن از اعضای دیگر این باند به پایین پله‌های طبقه دوم پرتاب می‌شود و پس از ضرب و شتم مورد تعارض جنسی وحشیانه آنان قرار می‌گیرد.  
 
پدر دختر 14 ساله پس از دستگیری دختر خود به پلیس گفت: دخترش در دفاع از خود اقدام نموده است و ربطی به این پرونده ندارد این در حالی است که این متهم پس از دستگیری با اعتراف خود پلیس را در جریان امر قرار داده بود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-06 20:45

افزودن دیدگاه جدید