کد مطلب: 

10557

نخستین جشنواره پژوهش در نظام اداری برگزار می‌شود

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری اولین جشنواره "پژوهش در نظام اداری" در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: مرکز آموزش مدیریت دولتی در راستای وظایف و ماموریت‌های خود و با تکیه بر ذخائر علمی دانشگاهها و تجارب ارزشمند نظام اجرایی کشور، این جشنواره را برگزار می کند.

 

به گزارش سیتنا، حمید رضا عطایی، در گفت و گو با روابط عمومی وزارت ارتباطات، اظهار داشت: "جشنواره پژوهش در نظام اداری" با هدف تشویق، ترغیب استادان، دانشجویان، کارشناسان و صاحب نظران اجرایی به تولیدات علمی – پژوهشی و همچنین بهره برداری از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود کشور برای تقویت نظام اداری، برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره همچنین در صدد زمینه‌ سازی مناسب برای آینده پژوهی در حوزه نظام اداری است و با رویکرد سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری خواهد بود که باعث ایجاد ارتباط بین نظام اداری و مجامع علمی و پژوهشی می‌شود.

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری افزود: محورهای این جشنواره شامل، مبانی و ارزش‌های اسلامی، قوانین و مقررات، حقوق اداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع مالی و جبران خدمت، ساختارها و فرآیندها، مدل و شیوه‌های ارزیابی عملکرد کارکنان، دولت الکترونیک، علم و فناوری و بهره‌وری است.

بر اساس این گزارش، داوطلبان تا سی‌ام آذر ماه سال جاری فرصت دارند به سایت مرکز آموزش دولتی به نشانی www.smtc.ac.ir مراجعه و آثار خود را ارسال کنند.

لازم به ذکر است زمان برگزاری جشنواره دوشنبه پنجم اسفندماه سال جاری بوده و نتایج برگزیدگان سی ام دی ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-06 13:31

افزودن دیدگاه جدید