کدخبر :10546 پرینت
15 آبان 1392 - 08:21

موافقت با کلیات لایحه اختصاص 2800 میلیارد تومان به توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات

متن خبر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه‌ای موافقت کردند که در صورت تصویب جزئیات آن، 2800 میلیارد تومان به عنوان حق‌امتیاز، حق‌سهم و جریمه جبران عدم انجام تعهدات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص می‌یابد.

 

به گزارش سیتنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 15 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیر دولتی در زمینه پست و مخابرات با 178 رأی موافق، 10 مخالف و 3 ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر موافقت کردند.

 

مجلس شورای اسلامی با رای مطلق خود به لایحه اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه خواهند داد تا درآمد 2800 میلیارد تومانی این وزارتخانه از این ناحیه به توسعه شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در حوزه خدمات پستی، مخابراتی و فناوری اطلاعات و صدور مجوزها اختصاص یابد.

 

علیرضا خسروی، مهرداد لاهوتی و غلامعلی جعفرزاده در مخالفت و ابراهیم کارخانه‌ای، احمد توکلی و رمضانعلی سبحانی‌فرد در موافقت با کلیات لایحه مذکور سخن گفتند.

 

همچنین سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی نیز به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.