کد مطلب: 

10511

انتصاب استاندار پیشین فارس به عنوان مشاور وزیر ارتباطات در امور اجرایی + سوابق

انتصاب استاندار پیشین فارس به عنوان مشاور وزیر ارتباطات در امور اجرایی + سوابق

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین صادق عابدین به سمت مشاور وزیر در امور اجرایی منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، حسین صادق عابدین، دانش آموخته‎ی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران است و در شروع فعالیتش به مدت 10 سال کارشناس اقتصادی وزرات خارجه بود. رئیس اداره‎ی امور اقتصادی وزارت امور خارجه و دبیر ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی وزارت امور خارجه از جمله مسوولیت‎‎های وی در این وزارت است.

 

وی در ادامه‎ی مسوولیت‎های اجرایی اش‎ و در زمان تصدی پست شهرداری تهران توسط دکتر احمدی نژاد، سکاندار شهرداری منطقه 7 تهران شد.

 

وی در دولت نهم و زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی‎نژاد، دبیر شورای مناطق آزاد کشور شد و در اواسط سال 85 با حکم مهندس علی‌آبادی ریاست وقت سازمان تربیت‌بدنی به عنوان رئیس فدراسیون بیس بال انتخاب شد. وی همچنین در دوره‎ای عهده دار مسوولیت معاونت سازمان تربیت بدنی شد.

 

به گزارش سیتنا، وی در مردادماه سال 90 به جای روح‌الله احمدزاده کرمانی استاندار فارس شد. عابدین بر خلاف استانداران پیشین، تلاش کرد تعامل گسترده‎ای با همه‎ی گروه‎های سیاسی و فعالین این استان برقرار کند و در این زمینه هم موفق بود؛ چراکه همواره سعی می‎کرد به هر نقدی از سوی هر گروهی با هر نیتی، پاسخ دهد.

 

اکنون و پس از پایان عمر دوساله مدیریت صادق عابدین در فارس، وی به عنوان مشاور وزیر ارتباطات در امور اجرایی منصوب شد.

انتهای پیام

 

خبر مرتبط: انتصاب مشاور وزیر ارتباطات در امور اجرایی

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-04 21:45

دیدگاه‌ها

تصویر مهدی
بسیار مرد شریف و صاحب نظری بود در کارهایش درایت ویژه ای داشت اهتمام ایشان به مراسم مذهبی و نماز جماعت بی نظیر بود در کار خود خبره و مدیریت ویژه ای داشت هدف او ایجاد تعامل در بین روحانیون و استفاده از نظرات علما در جهت بهبود فعالیتش در استان بود یادش بخیر و گرامی
ارسال شده توسط مهدی در 04 آبان 94 - 09:36
تصویر روح الله
من از فارس هستم... او قبلا استاندار فارس بود... او یک مدیر اجرائی شش دانگ هست.. بدون خط وخطوط... مدیری که هرگز موبایلش خاموش نشد... 24 ساعت در خدمت استان بود... اتانداری با درب قفل زده تحویل گرفت وطی 28 ماه به یک استان آرام وفعال ومستعد برای سرمایه گذاری تبدیل کرد... هیچکس را باخودش نیاورد... همه رااز فارس گرفت البته خیانت های زیادی هم به اوشد که سردسته اونها حاج ت... ور- ه بودند.... به هر حال یادش گرامی مثل اورا بعد انقلاب در فارس نداشتیم...
ارسال شده توسط روح الله در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید