کد مطلب: 

10477

تأمین‌اجتماعی الکترونیک نویدبخش ارائه خدمات سهل‌الوصول به مردم است

تأمین‌اجتماعی الکترونیک نویدبخش ارائه خدمات سهل‌الوصول به مردم است

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تأمین‌اجتماعی الکترونیک نویدبخش ارائه خدمات سهل‌الوصول و گسترده‌تر به مردم است و سطح رضایت‌مندی بیشتری برای مخاطبان فراهم می‌کند.
 

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، رضا امینی در اولین دیدار با استانداران به همراه مدیران کل بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی فارس در جلسه ای با استاندار این استان، خاطرنشان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای کشور بدون اتکاء به بودجه دولت و با استفاده از درآمدهای حق‌بیمه، تعهدات مختلفی را به 37 میلیون نفر از مردم کشور ارائه می‌دهد.

وی افزود: به منظور هم‌افزایی فعالیت‌های سازمانی و حمایت هرچه بیشتر از نیروهای مولد جامعه، تعاملات سازنده صحیح و قانونمدار بین سازمان تأمین‌اجتماعی و استانداری‌ها، ضروری است.

امینی با اشاره به گستردگی و تنوع خدمات تأمین‌اجتماعی اظهار امیدواری کرد: با تحقق سازمان الکترونیک که یکی از مهمترین اهداف مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی است، زمینه ارائه خدمات سهل‌الوصول و گسترده‌تر فراهم شود.

استاندار فارس نیز در این دیدار گفت: گسترش خدمات تأمین‌اجتماعی موجب افزایش امید به زندگی در اقشار مختلف جامعه می‌شود.

دکتر سیدمحمد احمدی با بیان این که تأمین‌اجتماعی در توسعه و پیشرفت کشورها نقش بسزایی ایفا می‌کند، اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته، تأمین‌اجتماعی مورد توجه جدی قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: نظریه دولت رفاه در دنیا مورد توجه قرار دارد و تأمین‌اجتماعی مجری آن شمرده می‌شود.

استاندار فارس با بیان این که امیدواریم تأمین‌اجتماعی در کشور به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند، اظهار داشت: فارس، استانی بین‌المللی است که منطقه خلیج فارس را تحت‌تأثیر خود قرار داده است و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان موجب گسترش این تأثیرگذاری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین خواستار تلاش بیشتر سازمان تأمین‌اجتماعی برای احداث بیمارستان جدید تأمین‌اجتماعی در شهر شیراز شد.

همچنین نباتی، مدیرکل تأمین‌اجتماعی فارس در این دیدار گفت: نزدیک به یک‌میلیون و 980 هزار نفر در استان فارس که شامل 660 هزار بیمه‌شده اصلی، 98 هزار نفر مستمری‌بگیر و یک‌میلیون و 222 هزار نفر افراد تبعی آنان است، تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی بوده و از خدمات آن بهره می‌برند.

وی تصریح کرد: تأمین‌اجتماعی به عنوان بازوی توانمند نظام همواره یاری‌دهنده بخش صنعت بوده و نقش مؤثری در حمایت از قشر مولد جامعه ایفا می‌کند.

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی فارس نیز ضمن ارائه گزارشی گفت: تأمین‌اجتماعی در قالب درمان مستقیم با داشتن 18 مرکز درمانگاهی و یک بیمارستان 300 تختخوابی، خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان استان فارس و استان‌های همجوار ارائه می‌نماید.

دکتر بنی هاشمی ضمن اشاره به خدمات درمان غیر%:/. D8تقیم اظهار داشت: برای توسعه خدمات درمانی و افزایش سطح دسترسی‌ بیمه‌شدگان با 2500 مرکز پزشکی طرف قرارداد هستیم و بیمه‌شدگان با پرداخت مبلغی به عنوان فرانشیز از خدمات درمانی بهره می‌برند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-03 20:57

افزودن دیدگاه جدید