کدخبر :10476 پرینت
12 آبان 1392 - 20:50

مشکلات جدید برخی مشترکین اینترنت مخابرات در خراسان رضوی

متن خبر

چند هفته پیش بود که  اینترنت مخابرات خراسان رضوی برای مدتی چند روزه دچار مشکل و اختلال شد و موجب نارضایتی کاربران اینترنت شهرستان های این استان از جمله تربت حیدریه ، کاشمر و … را به همراه داشت.

 

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، سایت خبری شهرستان تربت حیدریه، در مطلبی که برای سیتنا هم ارسال شده، افزوده است: پس از اعلام رفع کامل اختلالات از سوی مخابرات و افزوده شدن ۱۵۰ مگابایت و ۸ روز اعتبار به همه مشترکین، مشکل جدیدی برای برخی مشترکین به وجود آمد و آن حذف اشتراک آنها از سرور مخابرات بود ، به این صورت که امکان اتصال به اینترنت برای این کاربران امکان پذیر نبود.

 

با دریافت ایمیل های فراوانی مبنی بر این مشکل ، خود نیز این مشکل  را پیگیری کردیم و تناقضی با گفته های همشهری های عزیز مشاهده نکردیم.

 

-پس از تماس های مکرر کاربران با سامانه ۲۰۲۰ و اعلام مشکل ، اینترنت کاربران پس از چند روز به صورت عادی برمی‎گشت اما کاربران باز هم قادر به اتصال نبودند به این دلیل که رمز آنها عوض شده بود ،  و کاربرانی که اطلاعی از این قضیه نداشتند دچار سردرگمی شده بودند و باید حتما برای تعویض رمز با ۲۰۲۰ تماس می‎گرفتند ، اما نکته قابل تامل پس از اصلاح رمز عبور این است که حساب آنها تنها ۱۵۰ مگابایت اعتبار حجمی داشت و اعتبار زمانی ۸ روزه که به همه کاربران افزوده شده بود برای آنها لحاظ نشده بود.

-مجدداً با تماس های مکرر و اعلام مشکل به پشتیبانی حجمی کمتر از حجم واقعی به حساب کاربران لحاظ می‎شد که به گفته پشتیبانی علی الحساب است، و حتی حجم دوره قبل که از تمدید حساب به حجم فعلی افزوده شده بود نیز لحاظ نشده بود.

-این که آیا بازگرداندن اطلاعات مشترکین برای شرکتی که حتی تا کیلوبایت مصرفی مشترکین را محاسبه میکند ، چقد کار دشواری است که هنوز هم ایمیل های مبنی بر مشکل اینترنت مخابرات را دریافت میکنیم جای بسی سوال است.

شاید جالب باشد بدانید از لحظه تماس با ۲۰۲۰ تا وصل شدن به اپراتور به طور متوسط باید زمانی حدود ۱۰ دقیقه در صف انتظار بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.