کد مطلب: 

10409

شسکام به یک بنگاه اقتصادی بزرگ تبدیل می‎شود؟!

شسکام به یک بنگاه اقتصادی بزرگ تبدیل می‎شود؟!

مدیرعامل شرکت شسکام، اگرچه ابراز امیدواری کرد که امکان تبدیل این شرکت به یک بنگاه بزرگ اقتصادی وجود دارد، ولی از اقدامات و برنامه‎های هیات مدیره‎ی این شرکت برای رسیدن به این هدف بزرگ، حرفی به میان نیاورد!

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا (citna.ir)، مهندس مطهری در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان رضوی، از توسعه‎ی این شرکت به یک بنگاه اقتصادی بزرگ خبر داد و گفت: اگر شسکام قوت گرفته و بزرگتر شود امکان گسترش آن در سطح یک بنگاه بزرگ اقتصادی دور از ذهن نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: جریان آزاد اطلاعات در شسکام بخشی از حقوق سهامداران است و موجبات ایجاد فرصت سرمایه گذاری را فراهم خواهد کرد.

 

مهندس مطهری همچنین خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر در سایت شسکام شد و افزود: شسکام در کنار امورات فنی خود به مسائل حقوقی توجه دارد و زیرساخت‎های لازم حقوقی را برای گسترش فعالیت آن ایجاد می‎کند.

 

گفتنی است؛ شرکت شسکام با هدف سازماندهی اشتغال فرزندان پرسنل شاغل و بازنشسته‎ی شرکت مخابرات ایران و ساماندهی وضعیت کارکنان پیمانکاری این شرکت، در قالب مشارکت ۴۹ درصدی مخابرات ایران و ۵۱ درصدی کارمندان مخابرات در تاریخ ۹۲/۲/۲۳ تشکیل شد و بنا دارد در پروژه‎های مختلف مخابراتی و غیرمخابراتی کشور وارد شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-01 18:42

افزودن دیدگاه جدید