کدخبر :10403 پرینت
10 آبان 1392 - 11:57

علی رغم مخالفت نظام صنفی، ثبت‎نام قطعی الکامپ نوزدهم آغاز شد

متن خبر

ثبت نام قطعی برای حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیک - ایران الکامپ 2013 - که 14 تا 17 آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‎شود، آغاز و شرایط جانمایی شرکت‎ها در این رویداد بزرگ نمایشگاهی اعلام شد.

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا (citna.ir)، علی رغم درخواست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از اعضای خود برای عدم ثبت‌نام در الکامپ نوزدهم تا زمان تعیین تکلیف مواردی همچون نحوه‎ی محاسبه‎ی ارزی غرفه‌ها، ستاد اجرایی نوزدهمین نمایشگاه الکامپ، در اطلاعیه‎ای شرایط و زمان ثبت نام قطعی و جانمایی مشارکت کنندگان در این نمایشگاه را اعلام کرد.

 

در این اطلاعیه، آمده است: مشارکت کنندگانی که پیش ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند تا قبل از روز 12 آبان ماه باید مدارک ثبت نام خود را تکمیل کرده و بر اساس برنامه زمان بندی منتشر شده در سایت www.iranelecomp.net، برای ثبت نام قطعی در روزهای 13 تا 21 آبان ماه بر اساس متراژهای در نظرگرفته شده، به ستاد اجرایی الکامپ نوزدهم واقع در سالن 61 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

 

بر اساس این اطلاعیه جانمایی با حضور نمایندگان تام الاختیار شرکت‎ها و به صورت آنلاین انجام خواهد شد و تمامی اعضای ستاد اجرایی و شورای سیاستگذاری الکامپ نوزدهم جهت شفاف سازی در محل ثبت نام واقع در ستاد اجرایی حضور خواهند داشت.

 

گفتنی است؛ در زمان ارسال این خبر و زمان مراجعه‎ی خبرنگار سیتنا به سایت نمایشگاه الکامپ به آدرس http://iranelecomp.net، این سایت در دسترس نبود.

 

untitled_2.JPG

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.