کد مطلب: 

1033

با ارسال یک کد مانع از ارسال پیامک‌های مزاحم شوید

با ارسال یک کد مانع از ارسال پیامک‌های مزاحم شوید

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تاکید کرد: سامانه‌هایی طراحی شده که به صورت سامانه‌های گویا و کال‌سنتر هستند و مشترکان می‌توانند به راحتی به آن مراجعه کرده و با ارسال یک کد مشخص مانع ارسال پیامک‌های ناخواسته شوند.

 

به گزارش سیتنا، "غلامرضا داداش‌زاده" مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌و‌گو با ایسنا گفت: هیچ اپراتوری بدون اینکه مشترکش رضایت داشته باشد حق ارسال هیچ پیامکی را ندارد و ارسال این نوع پیامک‌ها در صورت رضایت مشترک است.

 

وی افزود: مشترکان همراه اول می توانند با سامانه اطلاع‌رسانی این اپراتور با شماره 09990 و مشترکان ایرانسل با شماره‌ی 700 تماس بگیرند.

 

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از مباحث مهمی بود که به شدت آن را پی‌گیری می‌کردیم، ابراز کرد: همه پیامک‌ها در چارچوب مجوز وزارت ارشاد هستند.

 

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: همچنین آهنگ‌های پیشواز تنها با مجوز وزارت ارشاد مورد استفاده قرار می‌گیرند یعنی هیچ آهنگی بدون مجوز در سامانه‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-12-23 11:55

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
یکی از ارسال کننده های پیامک ناخواسته 2030 است که اول یک پیامک به شما میزند که این سرویس تا یک هفته مجانی است مثل ارسال دعاهای مشهور طرف اگر می خواهید یک پیامک خالی به این شماره بزنید طرف از روی کنجکاوی پیامک را میزند و از آن ببعد بیچاره میشود چون هرچه کد عدم ارسال را می فرستد عمل نمیکند و مرتب برایش پیامک های مختلف ارسال میشود. تازه هزینه هم دارد. دیگری هم این بانک ها وفروشگاه هایئ مختلف هستند که وقت و بی وقت پیامک می زنندوخواب و استراحت را از مردم میگیرند بدون اینکه صاحب تلفن رضایتی داشته باشد مرتب هدف ارسال این پیامک های مزاحم می شود.یک مسئولی جواب بدهد.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بهتر است مخابرات در مورد اهنگهای پیشواز تجدید نظر کند چون بسیار یکدست وکسل کننده است قبلا لیست اهنگها بهتر بود
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید