کد مطلب: 

10277

برتری شرکت پست در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی

برتری شرکت پست در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی

شرکت پست در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش « ارتباطات الکترونیک » شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت پست، محمدحسن ترابی مدیرکل روابط عمومی به همراه کارشناسان این دفتر و جمعی از کارشناسان روابط عمومی استان‌‌ها در نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌های کشور که 30 مهرماه جاری با حضور 700 تن از استادان و متخصصان عرصه های ارتباطات و روابط عمومی و پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما افتتاح شد حضور یافت.

 

بر اساس این گزارش روابط عمومی شرکت پست در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر شد و لوح تقدیر و تندیس ویژه بخش « ارتباطات الکترونیک»  به ترابی،مدیرکل روابط عمومی اعطا شد.

 

در همین ارتباط کارشناسان روابط عمومی در کارگاه آموزشی سمپوزیوم با عنوان «هوشمندی فنی و مجازی در روابط عمومی» نیز شرکت نمودند.

 

خاطرنشان می‌سازد که مراسم اختتامیه سمپوزیوم روز جاری با حضور مهندس هاشمی استاندار تهران برگزارشد.

 

نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌های کشور با موضوع «روابط عمومی هوشمند، راهبردها، شیوه ها و ابزارها» و با شعار «هوشمندی، عقلانیت، تدبیر و امید» با حضور یکصد و سی سازمان و نهاد از بخش خصوصی و دولتی 30 مهر و یکم آبان ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-26 20:26

افزودن دیدگاه جدید