کد مطلب: 

10246
مشتری مداری سامسونگ در مواجهه با مصرف‌کنندگان چینی
مشتری مداری سامسونگ در مواجهه با مصرف‌کنندگان چینی

سامسونگ پس از پخش یک گزارش در تلویزیون دولتی چین که در آن ادعا شده بود برخی از تلفن‌های این شرکت درست کار نمی‌کنند، از مصرف‌کنندگان چینی عذرخواهی کرد.

 

به گزارش سیتنا، برخی گزارش‎های رسانه‎ها، گوشی‌های این شرکت را به خراب بودن تراشه‌های حافظه متهم می‌کند و به سیاست‌های تعمیر این شرکت انتقاد دارد.

 

سامسونگ، که نزدیک به ۱۴ درصد از کل درآمد خود را از چین به دست می‌آورد گفته که برای هفت نمونه ذکرشده در این گزارش، تعمیرات رایگان ارائه خواهد داد.

 

مراجع تایوانی هم در موردی جداگانه، سامسونگ را جریمه کرده‌اند.

 

"هیات تجارت منصفانه تایوان" پیشتر شرکت سامسونگ را به پرداخت ده میلیون دلار تایوان معادل ۳۴۰ هزار دلار آمریکا به مردم جریمه کرده بود.

 

سامسونگ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که به خاطر مسایل ناشی از "ضعف مدیریت"، از مصرف‌کنندگان چینی "صادقانه عذرخواهی" می‌کند و از نگاه موشکافانه رسانه‌ها استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-25 21:15

افزودن دیدگاه جدید