کد مطلب: 

10232

آغاز موج دوم عرضه‎ی عمومی گوشی‎های آیفون 5S و 5C + اسامی کشورهای عرضه کننده

آغاز موج دوم عرضه‎ی عمومی گوشی‎های آیفون 5S و 5C + اسامی کشورهای عرضه کننده

همان طور که انتظار می‎رفت، اپل فروشگاه‎های آنلاین خود در سراسر دنیا را به صورت آفلاین درآورد تا خود را برای موج دوم عرضه‎ی گوشی‎های آیفون 5S و 4C که از امروز آغاز شد، آماده کند.

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا (CITNA.IR) به نقل از مک رومرز، موج جدید عرضه‎ی گوشی‎های جدید آیفون از امروز 25 اکتبر آغاز شد تا امکان فروش گوشی‎های جدید آیفون در بازار 35 کشور دنیا از جمله هند، مکزیک و روسیه میسر شود.

مشتریان در سرتاسر دنیا در مقابل فروشگاه‎های اپل صف‎های طولانی تشکیل دادند تا بتوانند نسبت به خرید گوشی‎های جدید آیفون اقدام کنند.

نیوزلند اولین کشوری بود که از امروز ساعت 10:30 صبح به عرضه‎ی گوشی‎های آیفون در فروشگاه‎های اپل اقدام کرد.

به گزارش سیتنا، کشورهای دیگری که از امروز شاهد عرضه‎ی گوشی‎های جدید آیفون در بازار خود هستند شامل اتریش، بلژیک ، بلغارستان، کرواسی ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، یونان ، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، ماکائو ، مالت ، هلند ، نیوزیلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، جزیره رئونیون ، رومانی ، روسیه ، اسلواکی ، اسلوونی ، کره جنوبی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، تایوان و تایلند می‎باشند.

علاوه بر این کشورها، از روز اول نوامبر نیز گوشی‎های آیفون 5S و 5C در کشورهای آلبانی، ارمنستان، بحرین، کولومبیا، السالوادور، گوآم، گوآتمالا، مقدونیه، مالزی، مالدیو، مونتنگرو، عربستان سعودی، ترکیه و امارات عرضه خواهند شد.

بعد از موج سوم عرضه‎ی گوشی‎های آیفون از تاریخ اول نوامبر، این گوشی‎ها در بیش از 60 کشور دیگر نیز در دسترس عموم قرار خواهند گرفت تا اپل را به هدف تعیین شده‎اش که همانا حضور آیفون در 100 کشور تا قبل از پایان سال است را نزدیک کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-25 15:40

افزودن دیدگاه جدید