کدخبر :10212 پرینت
02 آبان 1392 - 13:13

جدیدترین آمار از مخاطبان بازی‎های رایانه‎ای در کشور

متن خبر

استفاده برنامه ریزی شده و هدفمند بازی های رایانه ای می تواند عامل ارتقای سلامت جامعه باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، مهندس امیرحسین اسدی دبیر اولین کنفرانس علمی «بازی های رایانه ای و نقش آن در ارتقای سلامت» در گفتگو با وب دا، گفت: امروزه فعالیت در  امر سلامت و آموزش، مختص قشر خاصی نبوده و در تمامی شئون زندگی، افراد در ارتباط مستقیم با این موضوع هستند و با عنایت به مخاطب 20 میلیونی در حوزه بازی های رایانه ای در کشور این ظرفیت می تواند در خدمت فرهنگسازی و آموزش سلامت جامعه قرار گیرد.

 

مهندس اسدی افزود: تولید بازی های رایانه ای سلامت محور و معطوف کردن نگاه بخش های  آموزشی و درمانگر به  نقش موثر بازی در پیشگیری و درمان از رویکردهایی است که در صورت برنامه ریزی جدی می تواند، زمینه ساز ارتقای سلامت جامعه باشد و این موضوع در دنیا بسیار پیشرفت داشته است، تا جاییکه در درمان بیماری هایی مثل لکنت زبان و یا عوارض پس از سکته مغزی، از بازی رایانه ای استفاده می شود.

 

وی گفت: با توجه به لزوم توسعه کاربری بازی های رایانه ای در نظام سلامت در حوزه پیشگیری و درمان، کنفرانس علمی «بازی های رایانه ای و نقش آن در ارتقای سلامت» در بهمن ماه سال جاری با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در محورهای بازی های رایانه ای و ترویج سبک زندگی سالم، بازی رایانه ای و ارتقای سلامت فرد و جامعه، بازی رایانه ای و آموزش و یادگیری و بازی های رایانه ای و درمان و توانبخشی برگزار می شود.

 

علاقمندان جهت ثبت نام و ارائه مقاله می توانند به سایت این کنفرانس به آدرس game.behdasht.gov.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.