کدخبر :1020 پرینت
30 آذر 1390 - 20:36

نائب رئیس هیات مدیره‌ی مخابرات ایران: 7 هزار میلیارد تومان سرمایه داریم

متن خبر

دکتر سید هاشمی، گفت: تصمیم دولتمردان و تصمیم گیران این است که با تنظیم قوانین در جهت کاهش تردد،‌ صرفه جویی در زمان و هزینه ،‌ دفاتر ICT روستایی بتوانند خدمات بیشتری را ارائه کنند.

 

به گزارش سیتنا، نائب رئیس هیات مدیره مخابرات ایران در دومین روز از برگزاری سومین همایش خدمات فناوری اطلاعات وارتباطات در روستا درباره درآمد دفاتر ICT روستایی و با اشاره به گفته معاون رئیس جمهور که درآمد ماهیانه دفاتر نباید کمتر از 500 هزار تومان باشد گفت: دفاتر ICT روستایی بخش خصوصی هستند و ما امکانات لازم را برای آنها فراهم کردیم که کارشان را انجام دهند و امیدواریم درآمد بیش از 500 هزار تومان دفاتر را نیز شاهد باشیم .

 

سیدهاشمی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه بخش خصوصی با دولتی متفاوت است گفت: بخش خصوصی در تصمیم گیری سریع و با جسارت کامل عمل می‌کند و امروز ما در مجموعه مخابرات که 26 ماه از خصوصی شدن آن می گذرد دارای مجموعه‌ای بزرگ با 7 هزار میلیارد تومان سرمایه هستیم و طبیعی است که جمع آوری این میزان سرمایه از سرتاسر کشور کار بسیار بزرگ و حساسی است.

 

وی با بیان اینکه برقراری خدمات در مقابل پرداخت کار بخش خصوصی است که انگیزه و تحول را در مجموعه ایجاد می‌کند، گفت: حقوق کارکنان مخابرات بعد از خصوصی شدن حداقل 25 درصد افزایش یافته و حتی افزایش 40 تا 45 درصدی را در حقوق کارمندان شاهد بودیم.

 

نائب رئیس هیات مدیره مخابرات ایران در ادامه با بیان اینکه دفاتر ICT روستایی بخش ضعیفی هستند که باید به آنها کمک کنیم اظهار داشت: هر جا که نیاز باشد با بردن سرمایه سعی در افزایش درآمد دفاتر خواهیم داشت و برای چرخش اقتصادی دفاتر حمایت مادی و معنوی لازم را انجام می دهیم .

 

سید هاشمی با بیان اینکه مخابرات در کنار پست و پست بانک است، گفت: گسترده‌ترین نظام اداری ما پست است و این مجموعه در سر تا سر کشور و در همه جا حضوری فعال و موثر دارد.

 

وی در پایان تاکید کرد: برای احیای دفاتر حمایت لازم را انجام می‌دهیم و در این راستا اگر ADSL به روستاها برده شود و این شبکه‌ها توسعه یابد بسیاری از مشکلات برطرف شده و منجر به توسعه اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.