کدخبر :10179 پرینت
01 آبان 1392 - 08:24

پرسش‌های بی پاسخ افکار عمومی از یک اپراتور چند ملیتی!

متن خبر

"اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل در حالی ظاهراً هفتمین سال کار خود را پشت سر گذاشت که در این مراسم از پاسخگو بودن به برخی فعالان رسانه‌ای خودداری کرد".

به گزارش سیتنا به نقل از موبنا، از آنجا که پرسشگری وظیفه رسانه‌ها و پاسخگویی نیز وظیفه مسوولان است، به منظور انجام رسالت حرفه‌ای خود به طرح پرسش‌های بی پاسخ از عملکرد این اپراتور می‌پردازیم؛ هر چند که به علت ناتوانی مسوولان اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل، این وزیر ارتباطات و رییس رگولاتوری هستند که باید پاسخگوی این پرسش‌ها باشند.

و اما تعداد اندکی از پرسش‌هایی که ام.تی.ان-ایرانسل و شرکای ایرانی‌اش حتی تمایلی به مطرح شدن آنها نزد افکار عمومی را ندارد به این شرح است:
1- علت وقوع بیشترین مزاحمت تلفنی در کشور که حتی به گواه اخبار و اطلاعات مراکز فوریتی همچون پلیس، آتش نشانی و اورژانس به وسیله دارندگان سیمکارت‌های این اپراتور ایجاد و مشکلات و خسارات زیادی را نیز به این نهادها و مردم وارد آورده چیست؟
2- علت واگذاری سیمکارت‌های این اپراتور بدون کنترل صحت اطلاعات خریداران که منجر به بازگشت پدیده زشت مزاحمت‌های تلفنی در کشور شده، چیست؟ آیا این اپراتور با این روش تنها به فکر واگذاری هر چه بیشتر سیمکارت‌های خود است؟
3- علت عدم تغییر مدیریت این اپراتور بر خلاف مقررات که هر دو سال یکبار باید تغییر می‌کرد، چیست؟
4- علت عدم واگذاری 21 درصد سهام بلاتکلیف این اپراتور در بازار بورس آنهم بعد از گذشت هفت سال چیست؟
5- علت عرضه سیمکارتهای فعال این اپراتور در برخی مراکز غیر رسمی فروش چیست؟
6- ماجرای ارسال پیامک تفرقه انگیز از سوی این اپراتور که موجبات تکدر خاطر هموطنان اهل سنت کشور شد، چه بود و چرا این اپراتور راساً حتی حاضر به عذرخواهی از این بابت نشد؟ در همین رابطه شکایت دادستان زاهدان از این اپراتور به کجا رسید؟
7- علت انجام تبلیغات تلویزیونی و رادیویی که در آن به جای تکیه و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی، اقدام به ترویج و معرفی مشاهیر انگلیسی می‌شد چه بود؟
8- هدف تخفیف‌های شبانه این اپراتور که با واکنش تعداد زیادی از والدین و نمایندگان مجلس همراه شد و از آن به عنوان زمینه‌ای برای انحراف جوانان و ناهنجاری یاد شد، چیست؟
9- ماجرای معرفی جزایر سه‌گانه ایران به عنوان بخشی از خاک امارات متحده عربی از سوی اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل چه بود و این اقدام توهین آمیز آشکار با چه اهدافی انجام می‌شد؟ و دولت چه برخوردی با این تخلف داشت؟
10- رابطه اقدام اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل برای تغییر نام لیگ فوتبال کشور از خلیج فارس به لیگ ام.تی.ان-ایرانسل و متعاقب آن تغییر نام لیگ فوتبال امارات از اتصالات به عبارت جعلی خلیج ع ر ب ی چه بود؟
11- ماجرای ارسال پیامک در اوج گرانی‌های سال گذشته از سوی این اپراتور که به تشدید قیمت یکی از اقلام مورد نیاز مردم و هجوم به فروشگاه‌های شرق تهران تبدیل شد چه بود؟
12- ماجرای دستگیری چهار جاسوس که در اطراف تاسیسات هسته‌ای آب سنگین اراک و تحت پوشش نصاب دکل‌های BTS انجام شد به کجا رسید؟
13- مشکلات پوشش آنتن‌دهی این اپراتور در نقاط مختلف شهرها، جاده‌ها و متروی تهران چه زمانی برطرف می‌شود؟
14- ماجرای تصاویر منتشر شده از حمایت شریک خارجی ایرانسل از تروریست‌های مخالف سوریه چه بود؟
15- پاسخ ایرانسل به طرح‌های تشویقی رنگارنگ، مشترکان سردرگم و ماجرای پریدن یکباره شارژ سیمکارت چیست؟
16- آخرین وضعیت پوشش آنتن‌دهی وایمکس ایرانسل به کجا رسید؟
17- ماجرای اعتراض بانک ملی به ایجاد صفحه موسوم به ویترین ایرانسل که در آن پورتال بانک ملی شبیه سازی شده و اطلاعات کاربران در معرض سواستفاده قرار می‌گرفت به چه سرانجامی رسید؟
18- ماجرای تخفیف مکالمات نوروزی برای مسافران تایلند چه بود؟
19- علت استفاده از خطوط ام.تی.ان-ایرانسل برای قاچاق مخابراتی به خارج  از کشور که از سوی پلیس شناسایی شد، چه بود و اقدامات پیشگیرانه این اپراتور در این خصوص چه بوده است؟
20- پاسخ اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل به شایعات مربوط به واگذاری اطلاعات مشترکان به شرکت‌های ثالث و تبلیغاتی چیست؟
21- ماجرای برنده نشدن مشترکان دایمی اپراتور زرد در هیچکدام از مسابقات و قرعه کشی‌های این اپراتور چیست؟
22- سقف پروانه این اپراتور کجاست و آیا وزیر ارتباطات در جریان این موضوع هست؟
و ...

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.