کد مطلب: 

10154

مدیرعامل جدید مخابرات گیلان: مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کنیم

مدیرعامل جدید مخابرات گیلان: مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کنیم

طی مراسمی با حضور مهندس کارگزار مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران، مهندس رضا خضردوست به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گیلان معرفی و از تلاش‌های علی نعمتی تقدیر شد.   

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، مهندس کارگزار در این مراسم، راه‌اندازی شبکه‎ی تلفن همراه را از تلاش‌های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت تلفن‌های همراه از 18 سال گذشته در کشور آغاز شده و اکنون 100 میلیون سیم‌کارت در ایران فعال است.

 

وی افزود: شرکت ارتباطات ثابت ایران آمادگی دارد، ظرف مدت 8 ماه 8 هزار روستا را مجهز به اینترنت کند. چنانچه مجوز توسعه از طرف مقامات ذیربط داده شود، در دهه مبارک فجر مرحله اول این طرح شروع می‎شود؛ چراکه اعتبار وجود دارد و تخصص و امکانات هم در اختیار داریم.

 

در ادامه، رضا خضردوست مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان با تاکید بر توجه ویژه به کار و تخصص کارکنان، اظهار کرد: صداقت و شفاف‌سازی در امور حائز اهمیت است.

 

وی قانون، اعتدال، پیشرفت و توسعه را مسیر شرکت مخابرات گیلان در آینده عنوان کرد و افزود: مخابرات گیلان مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کند.

 

گفتنی است؛ مهندس خضردوست مدیرعامل جدید استان گیلان پیش از این به مدت 7 سال در سمت های عضو هیأت مدیره استان سمنان و گیلان فعالیت داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-22 11:27

افزودن دیدگاه جدید