کدخبر :10154 پرینت
30 مهر 1392 - 11:27

مدیرعامل جدید مخابرات گیلان: مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کنیم

متن خبر

طی مراسمی با حضور مهندس کارگزار مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران، مهندس رضا خضردوست به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گیلان معرفی و از تلاش‌های علی نعمتی تقدیر شد.   

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا، مهندس کارگزار در این مراسم، راه‌اندازی شبکه‎ی تلفن همراه را از تلاش‌های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت تلفن‌های همراه از 18 سال گذشته در کشور آغاز شده و اکنون 100 میلیون سیم‌کارت در ایران فعال است.

 

وی افزود: شرکت ارتباطات ثابت ایران آمادگی دارد، ظرف مدت 8 ماه 8 هزار روستا را مجهز به اینترنت کند. چنانچه مجوز توسعه از طرف مقامات ذیربط داده شود، در دهه مبارک فجر مرحله اول این طرح شروع می‎شود؛ چراکه اعتبار وجود دارد و تخصص و امکانات هم در اختیار داریم.

 

در ادامه، رضا خضردوست مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان با تاکید بر توجه ویژه به کار و تخصص کارکنان، اظهار کرد: صداقت و شفاف‌سازی در امور حائز اهمیت است.

 

وی قانون، اعتدال، پیشرفت و توسعه را مسیر شرکت مخابرات گیلان در آینده عنوان کرد و افزود: مخابرات گیلان مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کند.

 

گفتنی است؛ مهندس خضردوست مدیرعامل جدید استان گیلان پیش از این به مدت 7 سال در سمت های عضو هیأت مدیره استان سمنان و گیلان فعالیت داشته است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.