کد مطلب: 

10134

رئیس فیس‎بوک در صدر لیست تأثیرگذارترین صهیونیست‎های جهان

رئیس فیس‎بوک در صدر لیست تأثیرگذارترین صهیونیست‎های جهان

صهیونیست‌ها، بنیان‌گذار و رئیس فیس‌بوک را از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، صهیونیست تر می‌دانند و البته سومین صهیونیستِ تأثیرگذارِ جهان هم کسی نیست جز نفر دوم فیس‌بوک!

 

به گزارش پایگاه خبری سیتنا (citna.ir)، "روح الله مؤمن نسب" فعال حوزه‎ی مجازی در وبلاگش با عنوان "من انقلابی ام"  نوشته است: "امروز، روز که رنگ باخت و شب جایش را گرفت، میهمانِ شبکه‎ی دوِ سیما شدم برای شرکت در برنامهٔ زنده‎ی برخطِ شبکه‎ی آموزش!

 

در زمانِ پخشِ برنامه، وقتی از سوابقِ مدیر صهیونیستِ شرکتِ آمریکایی فیسبوک سخن می‌گفتم، چیزی ذهنم را سیخک می‌زد و حرفی با سر زبانم بازی می‌کرد، ولی جسارتِ بیانش را نداشتم.

 

می‌ترسیدم این حرف چون نَقلی است از امام خمینی (ره) و نَقل هایِ عده‌ای این روزها شده است نقاله‌ای برای کسبِ شهرت و مشروعیت، در بیانِ آن رعایت دقت را نکنم.

 

اشکالی ندارد، از رسانه خودم استفاده می‌کنم و نَقل را عیناً نَقل می‌کنم، بی نگرانی.

امام در جایی می‌فرمایند… :«اگر اسرائیل انگشتش را به بحرِ محیط (اقیانوس) بزند، نجس می‌شود»…

 

facebook-israel.jpg

 

حالا شما خودتان کلاهتان را قاضی کنید و ببینید اسرائیل آیا به این اقیانوسکِ مجازیِ فیس‌بوک انگشت زده است یا آن را بر روی انگشتش می‌چرخاند؟!

 

ویکیِ آقایِ «زوک» پاسخ می‌دهد:

 

In 2011, Zuckerberg ranked first on the list of the “Most Influential Jews in the World” by The Jerusalem Post and has since consistently topped the list every year as of 2013

 

mz.jpg

 

سرِ نخ را می‌گیرم و تا تهِ نخ می‌روم. منبعِِ اصلی پیدا شد! سه نفرِ اولِ لیستِ ده نفرهٔ تأثیرگذارترین صهیونیست های جهان را ببینید:

 

1. MARK ZUCKERBERG
Facebook CEO

2. BINYAMIN NETANYAHU
Prime minister

3. SHERYL SANDBERG
Chief Operating Officer, Facebook

 

456101_523.jpg

 

فارسی‌اش می‌شود اینکه صهیونیست‌ها، بنیان‌گذار و رئیس فیس‌بوک را از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، صهیونیست تر می‌دانند و البته سومین صهیونیستِ تأثیرگذارِ جهان هم کسی نیست جز نفر دوم فیس‌بوک!!!

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…"

 

mark-zuckerberg-shimon-peres-2012-5.jpg

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-21 15:36

افزودن دیدگاه جدید