کدخبر :10103 پرینت
28 مهر 1392 - 07:57

ابر زیرساخت جایگزین لینک‎های نقطه به نقطه در ترافیک اپراتورها می‎شود/ ارتباط رایتل از همان ابتدا از طریق این شبکه تأمین شد

متن خبر

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، می‎گوید: زیرساخت ترافیک اپراتورها را از طریق شبکه یا همان ابر زیرساخت برقرار می‎کند.

به گزارش سیتنا، مهندس حسن کریمی افزود: پیش از این ارتباطات این اپراتورها به صورت نقطه به نقطه تأمین می‎شد که با پیگیری و هماهنگی با اپراتورها و به منظور افزایش کیفیت ارتباطات، استفاده از ابر زیرساخت جایگزین لینک های نقطه به نقطه شد.

 

وی افزود: در این شیوه جدید احتمال ایجاد اختلال و قطعی در شبکه اپراتور های همراه کاهش می یابد و رعت برقرا مکالمات و کیفیت ارتباطات بویژه در ارتباطات سیار افزایش می یابد.

 

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: از سوی دیگر در این نوع سرویس دهی ، امکان ارائه موافقت نامه سطح خدمات ( SLA ) از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها فراهم خواهد شد.

 

مهندس کریمی افزود: در همین راستا شرکت ارتباطات زیرساخت آماده است با ارائه سطوح بالای کیفیت ارتباطات مانند الماس و طلا ، خدماتی با کیفیت مناسب را به این دسته از مشتریانش ارائه دهد.

 

وی توضیح داد: هم اکنون ارتباط همراه اول به مقصد تلفن دیگری از همراه اول، در چهار استان قم ، مازندران ، ایلام و زنجان از طریق شبکه یاهمان ابر زیرساخت تأمین می شود و در سایر استان ها نیز به تدریج ارتباط این اپراتور به این شیوه برقرار خواهد شد.

 

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: همزمان برگردان شبکه ایرانسل به همین ترتیب در دست اجراست و ارتباط رایتل از همان ابتدا از طریق شبکه ابر زیرساخت تأمین شده است. 
 انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.