کدخبر :10083 پرینت
27 مهر 1392 - 07:03

نظام پیشنهادهای وزارت ارتباطات الکترونیکی شد

متن خبر

معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تلاش های صورت گرفته و با عملیاتی شدن بسترهای مورد نظر، نظام پیشنهادهای وزارتخانه از ثبت تا اعلام نتیجه، به صورت کاملا الکترونیکی اجرایی شد.

به گزارش سیتنا، مهندس راسخ اظهار داشت: تا کنون پیشنهاد های ارائه شده از سوی کارکنان از طریق اتوماسیون اداری مطرح می شد که از این پس این مکانیزم به صورت الکترونیکی اجرایی می شود.

وی افزود: از سال گذشته، دستورالعمل نظام پیشنهادها در وزارت ارتباطات ابلاغ شد و به دنبال آن، کمیته های راهبردی و تخصصی تشکیل و پیشنهادهای دریافت شده از سوی این کمیته ها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهداف مد نظر در الکترونیکی کردن نظام پیشنهادها در مجموعه وزارت ارتباطات تصریح کرد: نظام پیشنهادها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی مدیریت مشارکتی، سیستمی است که از طریق آن می توان به صورت داوطلبانه از فکر و اندیشه کارکنان برای مسئله یابی، چاره جویی و حل مسائل و مشکلات سازمانی استفاده کرد.

وی ادامه داد: "ارتقای بهره وری" فراهم نمودن شرایط و امکانات لازم بمنظور جذب و نگهداری نیروهای متخصص و کارامد، ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای کارکنان، کاهش هزینه ها ، بهبود روندهای عملیاتی و همچنین استقبال کارکنان در خصوص مشارکت در زمینه توسعه فعالیتهای مجموعه وزارت از جمله اهداف مد نظر برای الکترونیکی کردن نظام پیشنهادها در وزارت ارتباطات است.

مهندس راسخ با اشاره به ویژگی های نرم افزار نظام پیشنهادها گفت: سرعت بخشیدن بررسی پیشنهادها، ذخیره ویکپارچه سازی اطلاعات و دسترسی سریع به آنها، هوشمندی در پیدا کردن پیشنهادهای تکراری و تولید انگیزش و مزیت رقابتی برای پرسنل جهت ارائه پیشنهاد از جمله مزایای بهره مندی از این نرم افزار است.

وی ضمن اشاره به لزوم الکترونیکی کردن فرایند ثبت و ارجاع پیشنهادات در دستگاههای تابعه افزود: ضروری است کمیته ای در خصوص این موضوع تشکیل و با هدف یکپارچه سازی و نظام مند کردن موضوع در بخش ICT ساماندهی امور را پیگیری نماید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.