کد مطلب: 

1008

ارائه‌ی خدمات پستی در روستاها قدمتی بیش از یک قرن دارد

ارائه‌ی خدمات پستی در روستاها قدمتی بیش از یک قرن دارد

رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت پست، گفت: با وجود بیش از یک قرن ارایه خدمات پستی به روستاها، امروز شاهد عرضه خدمات مطلوب و رضایت بخش به روستاییان هستیم.

 

به گزارش سیتنا، "کرباسیان" در سومین همایش ICT روستایی که در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، با اشاره به قدمت یک‌ صد ساله ارایه خدمات پستی به روستاییان، توانمندی شبکه در ارائه خدمات به روستاییان را بسیار مطلوب و رضایت بخش دانست.

 

روابط عمومی شرکت پست گزارش داد که کرباسیان ارائه مقاله ICT روستایی از سوی پست کشورمان در اتحادیه پستی جهانی (UPU) طی سال جاری را نقطه عطفی در کارنامه پست جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: این مقاله بسیار مورد توجه کشورهای عضو اتحادیه قرار گرفت و بسیاری از آنها خواستار استفاده از این تجربیات شدند.

 

مدیرعامل شرکت پست پس از آن به تدوین برنامه استراتژیک در بخش ICT روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با استفاده از مدل BSC در چهار بخش، تغییر شرایط درونی و بیرونی، توسعه فناوری و علوم جدید، بسط سیستم اطلاعات و ارتباطات و ایجاد نیازهای جدید در روستاها تدوین و برای هر کدام از آنها نیز برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته است.

 

وی سپس کارگزاران دفاتر ICT روستایی را اصلی‌ترین ذی‌نفعان این دفاتر خوانده و توجه به خواسته‌ و انتظارات آنها را در توسعه این بخش موثر دانست.

 

کرباسیان در تشریح نقاط قوت و ضعف این دفاتر گفت: گستردگی شبکه توزیع، توانمندی ارائه خدمات متنوع، تخصص کارگزاران، توانمندی ارائه خدمات پیشخوان دولت، وجود تجهیزات پستی از مهمترین نقاط قوت این دفاتر است.

 

وی نبودن ساختار سازمانی و ضعف در سیستم مدیریت و منابع انسانی و نبود آموزش مناسب را به عنوان نقاط ضعف این دفاتر برشمرد.

 

مدیرعامل شرکت پست سپس با اشاره به برنامه استراتژیک ICT روستایی بر توسعه عدالت اجتماعی، تأمین رضایت ذینفعان و جلوگیری از آلودگی محیط زیست به عنوان برنامه‌های مدون چشم‌انداز این دفاتر تا سال 94 تأکید کرد.

 

پس از پایان سخنرانی رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت پست تفاهم‌نامه‌ای با "جهانشاه صدیق" رئیس سازمان امور عشایری مبنی بر ارائه خدمات پستی به عشایر منعقد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-12-19 20:03

افزودن دیدگاه جدید