کدخبر :10013 پرینت
22 مهر 1392 - 11:37

دغدغه‎ های شرکت های مخابرات استان ها، دغدغه شرکت مخابرات ایران است

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران می‎گوید: ایجاد همزمانی در اجرای برنامه های مالی و آسیب شناسی تنها با طرح مشکلات به صورت رو در رو امکان پذیر است، در این راستا آنچه امروز دغدغه مدیران شرکت های مخابراتی استانی است دغدغه ما هم هست.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پوررنجبر، افزود: یکی از دلایل عقب ماندن برنامه ها خصوصاً در زمینه مالی ، دورافتادگی و انقطاع رابطه های مدیران با هم می باشد.

 

مهندس پور رنجبر که در نشست مدیران مالی مخابرات سخن می گفت؛ ایجاد همزمانی در اجرای برنامه های مالی را منوط به تشکیل جلسات صمیمانه و طرح مشکلات به صورت رو در رو دانست و افزود : با تشکیل اینگونه جلسات با حضور مدیران مالی مجموعه شرکت مخابرات ایران ، رفع موانع و مشکلات مالی تسریع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دغدغه های شرکت های مخابرات استان ها ، دغدغه شرکت مخابرات ایران است، گفت: اگر مدیران مالی مجموعه شرکت مخابرات ایران به صورت چهره به چهره به تبادل نقطه نظرات خود بپردازند ، می توانند در زمینه راه حل مشکلات به نتایج مطلوب و واحدی برسند تا بصورت یکپارچه عمل کنند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یکی دیگر از اهداف این جلسات را آسیب شناسی حوزه مالی عنوان کرد و افزود : از آنجایی کـــه شرکت مخابرات ایران به عنوان هولدینگ نمی تواند نسبت به مشکلات شرکت های زیر مجموعه بی تفاوت باشد لذا سعی بر این است که برای حل مشکلات یک رابطه ارگانیک برقرار شود.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.