کد مطلب: 

3849

تعریف 36 پروژه در موسسه‎ی تحقیقات ICT به درخواست شرکت پست

نشست مشترک شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه 15 شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر براری رئیس موسسه، مهندس کرباسیان مدیرعامل شرکت پست و دیگر مسئولان و کارشناسان این دو حوزه برگزار شد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این نشست جایگاه پژوهش در حوزه پست، نیازمندیهای پژوهشی شرکت پست و فعالیتهای جاری و برنامه های آتی موسسه در حوزه پست تشریح شد.

بنا بر این گزارش با توجه به تغییرات پیش رو در شرکت پست و تفکیک فعالیت‎های بخش خصوصی و دولتی در این حوزه، موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند به عنوان بازوی علمی و تحقیقاتی وزارت، مسائل مربوط به این دوران گذر را حل نماید.

این گزارش می افزاید، بر اساس نیازهای مطرح شده و محورهای مورد درخواست از طرف شرکت پست، موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات 36 پروژه را با زمان بندی مشخص برای برنامه 5 ساله توسعه تعریف نموده که در نشست مذکور این پروژه ها معرفی و بررسی شد.

شایان ذکر است، پروژه ها و فعالیتهای پژوهشی پست در موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات حول محورهای " جایگاه بخش پست در سند چشم انداز بیست ساله و برنامه های توسعه، بسته اجرایی عملیاتی فعالیتهای دولتی شرکت پست، تبیین سهم شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بازار فعالیتهای مجاز پستی، سرمایه گذاری انجام شده دولتی در بخش پست و برآورد سرمایه گذاری مورد نیاز در بخش پست برای انجام وظایف محوله، روشهای تامین منابع سرمایه گذاری برای توسعه بخش پست و نقش شرکت پست در تجارت الکترونیکی" می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-07 20:00

افزودن دیدگاه جدید