کدخبر :290763 پرینت
16 بهمن 1402 - 17:33

کاربران گلکسی اس۲۴ شکایت می‌کنند؛ جنگ سامسونگ با خودروسازان

در شرایطی که تنها چند هفته از رونمایی و عرضه پرچمدار سامسونگ گلکسی اس۲۴ می‌گذرد، کاربران زیادی شکایت کردند که این گوشی با سیستم اندروید اتو و برقراری ارتباط و سازگاری با برخی خودروها نظیر فولکس واگن مشکل دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، زومیت نوشت: میزان نارضایتی کاربران گلکسی اس۲۴ سامسونگ از ناسازگاری آن با سیستم اندروید اتو در برخی خودروها به حدی بوده که نمایندگی این شرکت در انگلستان صفحه اختصاصی برای پشتیبانی از این مشکل ایجاد کرده است‌‌.

این ناسازگاری به عدم اتصال گوشی گلکسی اس۲۴ به خودروهایی نظیر فولکس واگن منجر می‌شود. سامسونگ و گوگل و سازندگان خودروهای مذکور پس از مطلع شدن از این مسئله، بررسی‌های اولیه را انجام داد دادند و متوجه شدند که مشکل در نرم‌افزاری است که روی سیستم‌های اطلاعات‌سرگرمی خودرو اجرا می‌شود.

در حال حاضر سامسونگ در صفحه پشتیبان خود ضمن ارائه برخی راهکارها برای حل این مشکل عنوان کرده است که اگر با انجام این عملیات مشکل برطرف نشد با پشتیبانی شرکت خودروساز خود تماس بگیرید. خودروسازان نیز اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی به‌روزرسانی در راستای رفع این مشکل هستند. اما بنظر می‌رسد همچنان جنگ بین سامسونگ و خودروسازها برای پیدا کردن مقصر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.